חדשות בארץ

ההורים: "שרוליק קרבן ציבור?", המקובל: "בוודאי"

המשפיע הרב לידר בניחום אבלים: "מסביב הכל נראה "ענן וערפל", אבל בסוף תזכו לראות ש"צדק ומשפט מכון כסאך"

אא

המקובל המשפיע, רבי שמואל אהרן לידר שליט"א הגיע אמש (שלישי) לניחום אבלים בבית משפחות כהן ווינברג, האבלות על בניהם היקרים, שנהרגו בתאונה הקשה בקו 402.

הרב לידר שליט"א ישב במשך שעה ארוכה בבית משחת כהן, האבלה על בנה אהרן מרדכי ז"ל, ודמעות זלגו מעיניו. האב פנה למשפיע בשאלה: "איך ממשיכים, איך ניתן להתחזק?"

הבחור ישראל וינברג ז"להבחור ישראל וינברג ז"ל

הרב לידר השיב: "להגיד בבוקר חסדך ואמונתך בלילות" על ידי שחוזרים שוב ושוב 'להגיד בבוקר חסדך', דהיינו בזמנים המאירים - זוכים שגם בלילות - דהיינו בחשכות גם 'אמונתך'. "ענן וערפל סביביו", המשיך המשפיע בדברי החיזוק, "מסביב הכל נראה "ענן וערפל", אבל בסוף יזכו לראות ש"צדק ומשפט מכון כסאך". לאחר מכן הוסיף והאריך בסיפורי צדיקים מדורות קודמים, שגם קברו בחייהם את ילדיהם.

בנוסף, ניחם המשפיע הרב לידר שליט"א את משפחת וינברג, האבלה על בנה, ישראל ז"ל. לשאלת האבלים: "האם ההרוגים נקראים קורבן ציבור?" ענה: "בוודאי".

הוריו של ישראל ז"ל סיפרו שבנם היה בדרך לשמחת חתן וכלה, והוא היה הרי שליח מצווה, והרי נאמר 'שלוחי מצווה אינם ניזוקים'. המשפיע ענה: "הדרכים היום נקראות בחזקת סכנה, וכן, על קורבנות ציבור לא נאמר: 'שלוחי מצווה אינם ניזוקים'".

תגיות:תאונהאוטובוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה