חדשות בארץ

מפקד חדש למחוז ירושלים

ניצב יורם הלוי נכנס לתפקיד מפקד מחוז ירושלים במשטרת ישראל. מפקד המחוז החדש אמר במהלך הטקס: "נמשיך להצעיד את מחוז ירושלים להישגים"

אא

משטרת ישראל ערכה אתמול (ב') טקס החלפת פיקוד מחוז ירושלים. ניצב יורם הלוי נכנס לתפקידו כמפקד מחוז ירושלים והחליף את ניצב משה (צ'יקו) אדרי שעבר לשרת כמפקד מחוז תל אביב.

הטקס התקיים בנוכחות השר לביטחון פנים, ח"כ גלעד ארדן, המפכ"ל, רנ"צ רוני אלשיך, חברי סגל הפיקוד הארצי, ראשי רשויות, סגל הפיקוד של מחוז ירושלים, שוטרים, לוחמים ואורחים.

ניצב יורם הלוי, בן 52, נשוי ואב ל-3 ילדים. בשירותו במשטרה ביצע תפקידי פיקוד ומטה משמעותיים ובליבת העשייה של משטרת ישראל בהם מפקד מג"ב, ראש אגף קהילה ומשמר אזרחי, ראש להב 433 ומפקד המחוז הדרומי.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

המפכ"ל, רנ"צ רוני אלשיך בירך בנאומו את מפקד המחוז הנכנס, ניצב הלוי ואמר: "כ'איש ירושלים' זכית לשרת אותה בתפקידים שונים ועתה אתה זוכה לשאת את שמה, כמפקד המחוז".

"אין לי ספק שבדרכך הייחודית תשכיל לשלב בין ישן לחדש ותיתן דרור לחשיבה המשטרתית. אני מאחל לך הצלחה רבה בתפקיד מורכב זה".

מפקד המחוז הנכנס, ניצב יורם הלוי אמר בטקס: "כולנו עדים בימים אלו לאומץ ליבם ולגבורתם של שוטרי המחוז ולוחמי מג"ב הפרוסים בהיקפים גדולים בכל חלקי העיר, בכדי להבטיח ולשמור על שלומו ובטחונו של הציבור. זאת כדי למנוע פגיעה בחפים מפשע, בני עדות ולאומים שונים".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

"אני מתחייב לפעול ביחד אתכם להמשיך בדרך בה הלכו קודמיי, ולהמשיך במסירות בה פעלו מפקדי העבר. יש כאן סגל מפקדים, קצינים, שוטרים ולוחמים מעולים העושים עבודתם במסירות אין קץ וימשיכו לעשות כך גם בעתיד מתוך אמונה שלמה. אין בי ספק כי כולנו ביחד נמשיך להצעיד את המחוז להישגים מקצועיים ומשובחים ונדע לצלוח כל מהמורה ומכשול".

מפקד המחוז היוצא, ניצב אדרי בירך את מפקד המחוז הנכנס, ניצב יורם הלוי, וציין כי "מחוז ירושלים זכה לקבל מפקד מחוז ערכי ועתיר ניסיון. מפקד מחוז שיש לו את כל הכישורים והיכולות להשיב לירושלים את השגרה הבטוחה שכה נחוצה בתקופה זו ולהוביל את המחוז אל אתגרי העתיד".

תגיות:משטרת ישראלמשטרהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה