חדשות בארץ

מה זעזע את אתר 'מאקו'?

תחת הכותרת: "לשפשף את העיניים" הביע את אתר 'מאקו' את זעזועו מכך שילדי כיתה א' בבית ספר ממלכתי קיבלו ציור של מכונית עם תפילת הדרך

אא

אתמול (שני) פורסם בעמוד הפייסבוק של האתר 'מאקו' פוסט המביע זעזוע מכך שתלמידי כיתה א' בתל אביב קיבלו דף צביעה ובו מכונית שעליה "תפילת הדרך", ככל הנראה בעקבות התאונה הקשה שאירעה בקו 402.

בפוסט הועלה הציור עם הכיתוב: "לשפשף את העיניים: תפילת הדרך – זה הציור לצביעה שחילקו לתלמידי כיתה א' בבית הספר הממלכתי בלפור בתל אביב". בסוף הפוסט התבקשו הגולשים להביע את דעתם האישית על אירוע זה.

(צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של 'מאקו')(צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של 'מאקו')

תגובותיהם של הגולשים היו מזועזעות דווקא מהפוסט. אחת הגולשות כתבה: "לשפשף את העיניים שזאת הכותרת שלכם! מה רע בתפילת בקשה שניסע לשלום ונחזור לשלום? זה לא בא במקום זהירות. להפך. התורה מצווה לחגור (״ונשמרתם מאוד לנפשותיכם״). ואגב, בתור אחת שלמדה בחינוך הדתי היו לנו שיעורי זהירות בדרכים ביסודי וחינוך תעבורתי בתיכון.  אתם זורעים שנאה לדת מתוך בורות".

גולשת נוספת הגיבה אף הוא בזעזוע מהאתר: "אני לא רואה איפה כאן הבעיה! לא אנחנו צריכים לשפשף את העיניים, אלא אתם שמעלים פוסט כזה כאילו מה כבר קרה? מזל שלא העליתם את זה עם איזו כותרת של כפיה דתית בבתי ספר או משהו בסגנון!! אם ילד יצבע כזו מכונית עם ברכת הדרך, ואחד ההורים יתלה את זה על המראה ברכב שלו, זה יעשה משהו רע?? זה דווקא חמוד בעיניי. אני ממש לא בחורה דתיה, אבל אני לא רואה בזה שום דבר פסול. פסולה הגישה שלכם מאקו!".

תגיות:מאקותפילת הדרך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה