חדשות בארץ

שש לוויות: יום שחור בירושלים

בשעות הלילה, נערכה הלוויתו של הבחור לוי יצחק אמדדי ז"ל ביבניאל. היום תתקיימנה 5 הלוויות בירושלים

אא

הלווייתו של הבחור לוי יצחק אמדדי בן ה-17 ז"ל התקיימה במהלך הלילה בבית העלמין ביבנאל. דודו של המנוח הספיד את אחיינו האהוב: "לוי יצחק, קשה לי לעכל שאנחנו עומדים ליד הקבר שלך עכשיו… אין מושג איזה פרח הקדוש ברוך הוא קטף פה עכשיו. כל הבחורים יעידו, איזה נעים הליכות, איזה כבוד לרבנים, איזו אהבת התורה… קשה, קשה לעכל את זה. דודי ירד לגנו, הקדוש ברוך הוא ירד לקטוף, אז הוא קוטף את הטובים ביותר. בקרובי אקדש, זה לא פשוט.

"לוי יצחק, תחסר לנו מאוד מאוד, לכל המשפחה, לבחורים, לכל אנ”ש, אנחנו לא מעכלים את זה… באמת נזכה ללמוד מהמעשים הטובים של הפרח הנפלא הזה שאיבדנו. הקדוש ברוך הוא לוקח את הטובים. זה לא פשוט, לא פשוט בכלל, איזה בחור איבדנו, איזה בחור איבדנו. מי שהיה צמוד אליו, החברים, בני הדודים, יודעים איזה הפסד איבדנו פה", אמר הדוד בבכי.

הבוקר התקיימה הלווייתו של הרוג נוסף בתאונה המרה, ישראל וינברג ז"ל. המספידים ציינו את היותו "נפש נקי וצדיק, נשמה טהורה שאף אחד לא ידע את שליחותו בעולם, שרוליק שלא הציק ולא הזיק מעולם לאיש".
ישראל ז"ל היה נכד של האדמו"ר הרה"ק בעל ה'יסוד העבודה' זי"ע וינק בביתו חינוך חסידי המושתת על אדני התורה והחסידות יחד עם מידות טובות ומוזהבות. המנוח נודע כבעל לב טוב ומיטיב לכל אחד.

הלוויותיהם של חמשת ההרוגים הנוספים באסון מתקיימות, כאמור, במהלך היום בירושלים. בשעה 10:30 יצא מסע הלווייתו של הבחור ישראל וינברג ז”ל בן ה-26, מבית ההלוויות שמגר אל הר המנוחות.

בבני ברק החלה הלווייתו של הבחור אהרן מרדכי כהן ז"ל בן ה-18. מסע ההלוויה יצא מישיבת 'עץ חיים – באבוב' ברחוב עזרא בעיר, ומשם להר המנוחות בירושלים.

בשעות האחרונות החלה הלווייתו של הבחור יעקב מאיר חשין ז"ל בן ה-27, מטובי בחורי קהילת ברסלב. גם הוא ייטמן בהר המנוחות.

הלווייתה של האישה חנה פעשא פרנקל ע"ה בת ה-23, בתו של יבלחט"א כ"ק האדמו"ר מביאלא אוסטרובא שליט"א וכלתו של האדמו"ר מבוטושאן שליט"א, תצא בשעה 15:00 מבית המדרש ביאלא אוסטרובא ברחוב דוד הראובני שכונת גבעת שאול בירושלים, לעבר הר המנוחות. בעלה, מרדכי, שנפצע קל בתאונה, ישוחרר מבית החולים על מנת להשתתף בהלוויה ויחזור לאחר מכן להמשך טיפול.

הלווייתה של הרבנית לאה מלמוד ע"ה, בת ה-61, תצא בשעה 15:30 מביתה ברחוב עזרת תורה 29 בירושלים, לעבר הר הזיתים. הרבנית מלמוד הייתה מחנכת בכיתה ג' בסמינר "הסניף" בירושלים ורק אתמול חילקה תעודות לתלמידותיה. התלמידות שטרם הספיקו להיפרד ממנה בצורה ראויה, בכו במשך שעה ארוכה יחד עם המורות ומנהל הסמינר הרב מנדלסון, שהזכיר לתלמידות שאפשר לבקש מחילה בלוויה.

יהי רצון שיאמר ה' די לצרותינו, ובמהרה ניוושע בתשועת עולמים.

תגיות:הלוויהאסוןתאונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה