חדשות בארץ

אבי הכלה שנפצעה: "אני מאחל שנראה אותה רוקדת בחתונתה"

אברהם יצחק שפרלינג, אביה של הכלה שנפצעה קשה באוטובוס הדמים: "אני רוצה להודות לכל בית כנסת, ישיבה וסמינר שאומרים תהלים להצלת בתי"

אא

הרופאים בבית החולים 'אסף הרופא' בצריפין ממשיכים במאמציהם לאחות את ידה של שרי שפרלינג (20) מירושלים, שנפצעה אמש בתאונת הדרכים בקו 402 באורח קשה. שרי עתידה להתחתן בעוד שלושה שבועות.

שרי ואחותה הקטנה, ברכי, היו על האוטובוס שעשה את דרכו מירושלים לבני ברק. בעקבות התאונה הקשה נפצעה שרה באורח קשה והאחות נפצעה באורח קל. "הן נסעו לסידורים לחתונה", סיפר האב. "אשתי חשבה לנסוע איתן, אבל זה היה רחוק מדי בשבילה".

זירת התאונה (צילום: פלאש 90)זירת התאונה (צילום: פלאש 90)

האב סיפר כי ברכי התקשרה אליו  מזירת התאונה וסיפרה שהרגל של שרי תקועה והיא לא מצליחה להוציאה. "עדיין לא שוחחתי עם שרי, אני אנסה לומר לה כמה מילים, אני מאחל שנראה אותה רוקדת בחתונתה".

האב ביקש להודות לצוות הרפואי בבית החולים: "הרופאים עמלו להציל את היד הקטועה של הבת שלי. במשך 10 שעות ניתחו אותה מיטב הרופאים מכל האזור". והוסיף: "אני רוצה להודות לכל בית כנסת, ישיבה וסמינר שאומרים תהלים להצלת בתי, ושימשיכו, כי ראינו שהניתוח המורכב הצליח ואנחנו צריכים עוד תפילות לחודשים הבאים. אני רוצה להודות לקדוש ברוך הוא שנותן לי את הכוחות".

תגיות:תאונהאסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה