חדשות יהדות

האלמן הצעיר: "אני מקבל את הדין באהבה"

הזוג פרנקל יצא לציין שנתיים לנישואיהם, ובדרכם לבני ברק התרחש האסון הנורא

אא

מרת חנה פעשא פרנקל ע"ה, נהרגה אתמול בתאונה הקטלנית ב"אוטובוס הדמים". האישה הצעירה נסעה יחד עם בעלה, ר' מרדכי, לציין שנתיים לנישואיהם.

הזוג פרנקל נסע באוטובוס הדמים וישבו מאחורי המדרגות השניות של האוטובוס. מרת חנה ע"ה ישבה ליד החלון ובעלה ישב לידה. בעת התאונה, כשהרגיש שהאוטובוס "נחצה לשניים" קפץ מהחלון, חנה ע"ה עפה מהחלון ונהרגה.

יצחק נחשוני, ששהה לידו כל הלילה, סיפר הבוקר לרדיו 'קול חי' כי "הוא היה כולו מלא במכות ובחבורות בכל חלקי גופו, הוא יצא בנס, אבל עם כל הכאבים, כששאלתי אותו 'מה כואב לך?' הוא כנראה הרגיש את מצבה של אשתו וענה לי: 'הלב כואב לי', והמשיך לשאול: "האם אשתי בחיים? רק תגיד לי אם היא בחיים או לא", סיפר נחשוני כשקולו נשנק.

ר' מרדכי, האלמן הצעיר, לומד בישיבת מיר למעלה מעשר שנים. במהלך הלילה הגיע המשפיע מישיבת מיר, הרה"ח רבי מנחם ארלנגר, לביה"ח קפלן, לבשר לאלמן על האסון הנורא שפקד אותו.

מרדכי פרנקל בשמחת השבע ברכות לפני שנתיים בדיוקמרדכי פרנקל בשמחת השבע ברכות לפני שנתיים בדיוק

תגובתו המצמררת של ר' מרדכי הייתה: 'ד' נתן ד' לקח יהי שם השם מבורך מעתה ועד עולם'. ר' מרדכי הוסיף ואמר כי הוא מקבל עליו את הדין באהבה. בגבורה עילאית בשעה קשה זו אמר האלמן כי רעייתו ע"ה סיימה את תפקידה בעולמה. "כל אחד הקב"ה נותן לו תפקיד, זה 20 שנה וזה יותר".

ר' מרדכי פרנקל, שנפצע קל בתאונה המחרידה, מאושפז במחלקה האורטופדית בבית החולים 'קפלן' ברחובות, כשהוא סובל משברים בכף היד וחתך בראש. הצוות הרפואי אישר את יציאתו להלוויה, כאשר מיד לאחריה ישוב לבית החולים להשלמת הטיפול הרפואי. 

תגיות:תאונהאסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה