חדשות בארץ

ניצולי התאונה המחרידה: "מודים לה' על הנס"

ניצולי אסון האוטובוס בו נספו אתמול (א') שישה בני אדם - מדברים. "הנהג נסע כמו מטורף", סיפר ינון יזדי, אחד הניצולים. ניצול אחר, אברך שהתבקש לעמוד בנסיעה וניצל בזכות כך: "אני מודה לה' על הנס, וכבר היום אלך להתייעץ עם גדולי ישראל - כיצד עליי להודות על כך לקב"ה"

אא

הבוקר התראיין הבחור ינון יזדי, ניצול אוטובוס קו 402 של אגד שנפגע בתאונה המחרידה בה נספו שישה בני אדם ונפצעו למעלה מ-15 - לשיחה כאובה ברדיו 'קול ברמה'. יזדי שחזר את רגעי האימה בהם נכח באוטובוס וסיפר כי מטר ממנו ישב אדם מת, וכי הוא עדיין לא יודע כיצד לעכל את העובדה שניצל. "ברוך ה', למזלי ישבתי בצד של הנהג. מטר על ידי, אדם שישב בצד השני - מת, וראיתי איך שמו עליו את הניילון הלבן. עד עכשיו אני לא יודע איך 'לאכול' את הנס הזה. ברוך ה', זה עניין של נס.

המשאית שבה התנגש האוטובוס (צילום: דוברות 'איחוד הצלה')המשאית שבה התנגש האוטובוס (צילום: דוברות 'איחוד הצלה')

"מישהו צעק לי 'הצילו' - הרמתי מעליו את הספסל, הוצאתי אותו החוצה. הוא צעק לי: 'אשתי בין הספסלים, לך תביא אותה'. לא ידעתי מה לעשות, רצתי לכביש. אנשים לא ראו שהאוטובוס על הכביש נפגע, עצרתי אותם ואמרתי להם שיתקשרו לאמבולנס - כי אנשים פה מתים".

בתוך הדברים הביע יזדי את מורת רוחו כלפי כוחות ההצלה, שלטענתו לקח להם הרבה זמן להגיע לזירה: "עצבן אותי שהאמבולנסים לא מגיעים. אנשים מתקשרים ורבע שעה אנשים מתענים על הרצפה, ואמבולנסים לא מגיעים". כמו כן, הביע דעתו על נסיבות התאונה ואמר כי נהג האוטובוס הוא שאשם במה שקרה. "נהג המשאית עמד בצד ואותת אורות מצוקה. הנהג נסע כמו מטורף לדעתי, אני לא יודע מה קרה שם. זה גם היה נס שהאוטובוס היה ריק יחסית".

ניצול נוסף מהתאונה - אברך חרדי מבני ברק שהתעקש לעמוד לאורך הנסיעה ביחד עם אשתו היות והנהג סירב להעלותם בתואנה ש'אין מקום' - מודה לה' על הנס הגדול שאירע עמם בזכות העובדה שעמדו והוסיף כי כבר בכוונתו לפקוד את ביתם של גדולי ישראל, כבר בשעות הקרובות, כדי להיוועץ בהם כיצד עליו להודות לה' על הנס הגדול. 

תגיות:תאונהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה