חדשות יהדות

הרב פינטו: "אל תתעצבו לנוכח רצון השם"

בשיחתו השבועית בישיבת "שובה ישראל" התייחס הרב יאשיהו פינטו לכניסתו הקרבה לכלא והפציר בתלמידיו להיות בשמחה

אא

בסוף השבוע האחרון, מסר האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו את שיעורו השבועי הקבוע בישיבת "שובה ישראל" באשדוד. הרב התייחס לכניסתו השבוע לכלא ועודד את רוחם של אלפי חסידיו, באמרו: "אל תתעצבו לנוכח רצון השם".

הרב פינטו התייחס לשנים הקשות שעברו על הקהילה ואמר כי "אין לשייך מאומה לשום אדם, הכל משמיים", תוך שהוא מביע תקווה כי התוצאה בעקבות הסבל שעוברת הקהילה יהיו "יותר תפילות, יותר חיזוק ויותר תורה, זו זכות גדולה".

הרב יאשיהו פינטו (צילום: נתי שוחט / פלאש 90)הרב יאשיהו פינטו (צילום: נתי שוחט / פלאש 90)

הרב פינטו הורה לחסידיו להמשיך בפיתוחן של קהילות "שובה ישראל" בעולם, ו"להפוך את התקופה הזאת לטובה". בנוסף, הדגיש הרב בפני החסידים ש"לא לשנוא ולא להציק לאף יהודי, ולא לדון אף אדם. אין אשמים, אין לא אשמים, הכול זה הקדוש ברוך הוא".

בנוסף, ביקש הרב מחסידיו "לקבל את הייסורים באהבה ובשמחה, ששום אדם לא יתעצב לנוכח רצון השם" והוסיף כי "השטן נלחם בנו בכל הכוח. אילולא החולי שאנחנו עוברים, טיפולים וניתוחים קשים, היינו עומדים ורוקדים בשמחה גדולה. אנחנו מוחלים לכולם".

"אין לנו אף טענות. גם אם הקדוש ברוך הוא רוצה לקחת את החיים שלנו - אנחנו דבוקים ומאמינים בו באמונה שלמה. תהיו בשמחה גדולה. זו הנחת שתתנו לנו", סיים הרב פינטו את שיחתו מלאת האמונה. 

תגיות:הרב יאשיהו פינטוהרב פינטוכלא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה