חדשות בארץ

לראשונה: ניצב מוסלמי במשטרה

על מנת להיאבק בפשיעה במגזר הערבי, תוקם יחידה חדשה שתכלול עשרות תחנות משטרה חדשות, אלף שוטרים, חלקם מוסלמים, ובראשה יעמוד ג'אמל חכרוש

אא

המאבק בפשיעה הגואה במגזר הערבי: הבוקר (חמישי) דווח בגלי צה"ל על הקמת יחידה ארצית חדשה למגזר הערבי, בראשה יעמוד הניצב המוסלמי הראשון במשטרה - תת ניצב ג'אמל חכרוש, המשמש היום כסגן מפקד מחוז החוף במשטרה.

לפני מספר ימים חשף המפכ"ל רוני אלשיך כי נתוני הפשיעה במגזר הערבי מבהילים בכל המדרגים: אלימות במשפחה, רצח, פשיעה קלה וחמורה. אלשיך אמר כי "זאת התמונה שמטרידה לא רק את משטרת ישראל, גם את המגזר הערבי. יש רצון עז במגזר הערבי להעמיק את שירותי המשטרה".

(צילום אילוסטרציה: הדס פרוש / פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: הדס פרוש / פלאש 90)

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן והמפכ"ל אלשיך גיבשו תכנית על מנת למגר את התופעה. לצורך המשימה יגויסו לאגף 1300 שוטרים, ביניהם שוטרים מוסלמים. יוקמו תחנות משטרה בתוך הערים והישובים הערביים, וכך יהיה קל יותר להשליט חוק וסדר ולמגר את הפשיעה למען התושבים, בדיוק כמו במגזר היהודי.

ראש מועצת כפר כנא, מג'האד עודה, ברך על התכנית המשטרתית. לדבריו, "נשק זה כלי להרג, זה לא כלי לשלום. אני פונה לראש הממשלה כדי שייקח את הנושא בשיא הרצינות - אסור שיהיו כלי נשק בבית".

עודה, שהניצב המיועד הוא שכנו וחברו, אמר כי חכרוש הוא "הוא איש טוב ונאמן, הוא יכול לבצע את המשימה כראוי. חכרוש הוא בן הכפר שלי וידיד, ואני מברך אותו על המינוי. אין ראש מועצה שלא ירצה להשתתף בפרויקט איסוף הנשק".

תגיות:משטרהערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה