פעילות הידברות

הידברות – המקום בו רוח וחומר נפגשים

"אם ישלחו אותי לאי בודד, עם אפשרות לגלישה באתר אחד בלבד, הייתי בוחרת ללא ספק בהידברות, הבית שלי באינטרנט" נעמה גרין, כתבת הידברות, מספרת מהו אתר הידברות עבורה

אא

אז מהו אתר הידברות בשבילי?

בספר ישעיהו מופיע הפסוק: "שמעו רחוקים אשר עשיתי, ודעו קרובים גבורתי". רש"י מפרש כי "רחוקים" הם אלו "המאמינים בי ועושים רצוני מנעוריהם", ואילו "קרובים" אלו "בעלי תשובה שנתקרבו אלי מחדש".

פירושו של רש"י הקדוש נראה ממבט ראשון כהיפך ממה שמורגל לחשוב: קרובים – "אלו בעלי תשובה"?! רחוקים – "המאמינים ומורגלים מנעוריהם"?!

במבט מעמיק, זה כל כך נכון, כמובן.

אני מגדירה את עצמי כ"רחוקים". זכיתי, בחסדי השם, לגדול בבית שומר תורה ומצוות, ועם זאת, ובשל זאת, אני מזדהה כל כך עם דברי רש"י שמגדיר אותי כ"רחוקה".

כ"רחוקה", שהורגלה מנעוריה בעשיית רצון ה', אני מודה לקדוש ברוך הוא שזיכה אותי להכיר את אתר "הידברות", ולהתקרב דרכו ליהדות הפנימית. 

הידברות זה המקום שקירב אותי לקדוש ברוך הוא. הידברות זהו המקום שמעשיר כל כך את עולם היהדות הפנימי שלי, שמסייע לי בקיום הלכות בדקדוק, בהבנת חשיבותה של כל מצווה ומצווה, בטעם המתוק שבקרבה לבורא, בהבנת העומק המסתתר מאחורי העולם המסתיר את האלוקות, בחידוד ההשקפה הנכונה מול מה שקורה סביבנו.

באף אתר באינטרנט לא אקבל את האמת הצרופה הזו, המוגשת בטוב טעם.

הידברות, בעיניי, זה המקום בו רוח וחומר נפגשים. בהידברות היטיבו לגזול את החנית מיד המצרי ולהשתמש בטכנולוגיה כדי לקרב אותנו למי שאמר והיה העולם.

פינת העבודה של נעמה גריןפינת העבודה של נעמה גרין

רק בהידברות אוכל לשאול שאלות הלכתיות והשקפתיות, ולקבל תשובות מנומקות ומבוארות. בארכיון האתר קיים מלאי עצום של הרצאות מפי גדולי הרבנים. על כל נושא ונושא יש שפע של חומר מרתק ומעורר.

כתבות המגזין, המתארות את יופיים ואצילותם של אנשים, שעשו כברת דרך עצומה ולא נתפסת, כדי לזכות להתקרב להשם, מעוררות בי בכל פעם את התובנה של "אשרינו, מה טוב חלקינו".

בהידברות ניתן גם להתעדכן בחדשות, ולהיות בטוחים ללא שמץ של ספק שלא ניתקל באף מילת לשון הרע, רכילות וכדומה. בהידברות אני יודעת שהתמונות והתכנים מסוננים וכשרים, שהתגובות עברו עין בוחנת. בהידברות אני יודעת שהכל נעשה תחת הכוונתו וראייתו למרחוק של הרב זמיר כהן שליט"א.

בהידברות אני יודעת שהאתר לא מסחרי, שכל מטרתו לשם שמים, לספק לי חומר עשיר ואיכותי, נקי ומסונן. אם ישלחו אותי לאי בודד, עם אפשרות לגלישה באתר אחד בלבד, הייתי בוחרת ללא ספק בהידברות - הבית שלי באינטרנט.

מאז שזיכה אותי הקדוש ברוך הוא להיות חלק מצוות האתר, זכיתי להכיר את העומדים מאחורי הקלעים של המפעל המבורך הזה – הצוות האיכותי שעושה הכל, כדי שהגולשים יקבלו את ערכי היהדות על מגש של כסף.

ומעל במה זו אני מודה לעורך הראשי ולעורכת המשנה, על הכוונה, ההנחיה וההדרכה, המוענקים בלב רחב, בסבלנות ובטוב טעם.

בואו ונהיה שותפים להגשמת החלום – שהאינטרנט יכיל שפע של תכנים יהודיים, מעוררים ומקרבים את הלב, הזמינים לכל יהודי באשר הוא. בואו נציף את הרשת ביהדות מתוקה המוגשת באופן מתוק. בואו נזכה ונהיה שותפים במהפכת האינטרנט העולמית.

* * *

אוהבים את החדשות הכשרות שמסננת עבורכם נעמה גרין, ואת סדרת "10 עובדות" שלה? בוודאי תשמחו לדעת שהעולם הווירטואלי של הידברות הולך להתרחב – ובגדול. מהפכת האינטרנט היהודי של הידברות תביא לכם יותר אתרים, יותר תכנים, יותר חיזוק, יותר זיכוי הרבים, יותר פעילויות חסד חברתיות – ובעיקר, יותר יהדות בדרכי נועם. רוצים לזכות ולהיות שותפים? לחצו כאן. 

 

תגיות:מהפכת האינטרנט היהודיתקמפייןהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה