חדשות בארץ

רובינשטיין: דבריו של פרופ' ארנון מהווים בושה לגל"צ

ראש עיריית ביתר עילית מגיב לדבריו של פרופ' סופר: "אנו גאים להיות עיר צעירה עם 63% ילדים ובני נוער. אנו מקור הברכה של עם ישראל ואין כל מקום לדאגה"

אא

ראש עיריית ביתר במכתב חריף למפקד גלי צה"ל: ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, שלח מכתב חריף למפקד גלי צה"ל ירון דקל, בעקבות דבריו המקוממים של פרופ' סופר בשידור בגלי צה"ל: "אני אומר בדאגה: כל ילד שנולד הוא מביתר עלית".

במכתבו, כתב רובינשטיין כי "תוכן דבריו של פרופ' ארנון סופר, לא רק שאינם מהווים מקור של גאווה לתחנה העומדת תחת פיקודך, אלא אף אינם ראויים כלל לשידור. בושה שתחנה צבאית, האמורה להיות מודל חינוכי, מהווה במה להשמצות ושנאת חרדים. צורם עד מאוד לשמוע שוב ושוב את המנטרה המרושעת והמעוותת, כביכול ילדי ביתר עילית וילדי החברה החרדית מהווים מקור דאגה למדינת ישראל ו/או לכל תופעה והקשר שלילי אחר. ילדינו היקרים, הינם ברכה עצומה לעם היהודי ולמדינה. הם מהווים את דור ההמשך של עם ישראל בארצו ותקומת עמנו במולדתנו, ואין לתת לגיטימציה לשדרי התחנה ולעורכיה כמו גם לאורחיה, להזכירם שוב ושוב בהקשרים שליליים".
"ישנם הוגי דעות המתיימרים להיות אנשי רוח ולהחזיק בבעלות בלעדית על הנאורות, אלו שבשם ה"ליברליות" אינם מסוגלים להשלים עם אוכלוסיות שאינן מיישרות קו עם דעותיהם", כתב רובינשטיין וסיים: "אנו גאים להיות עיר צעירה עם 63% ילדים ובני נוער. אנו מקור הברכה של עם ישראל ואין כל מקום לדאגה".

פרופ' ארנון סופר (צילום: משה שי / פלאש 90)פרופ' ארנון סופר (צילום: משה שי / פלאש 90)

תגיות:ביתר עילית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה