חדשות יהדות

שר הדתות ביקר בבית הכנסת שהוצת בגבעת שורק

שר הדתות, דוד אזולאי ביקר בבית הכנסת בגבעת שורק בו הוצתו ספרי קודש. השר: "תמונת המצב מחרידה. לא נעבור לסדר היום עד למיצוי הדין עם הפורעים בצורה הקשה ביותר"

אא

שר הדתות, דוד אזולאי הגיע היום (ד') בליווי כוחות צבא וביטחון לגבעת שורק בסמוך לכרמי צור שבגוש עציון. בפסגת זאב ביקר השר בבית הכנסת אשר הוצתו בו ספרי קודש בשבת האחרונה, בכדי להביע מחאה ולתת תקווה על חילול הקודש.

השר אזולאי נחשף למראות הקשים של ספרי הקודש שהושלכו וחוללו בביזיון, והוצתו בזדון בבית הכנסת שהוקם לזכרם של שלושת הנערים החטופים גלעד שאער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח הי״ד אשר נרצחו לפני כשנה וחצי. ממקום הגבעה בה הוקם בית הכנסת ניתן לצפות על המקום בו נמצאו גופות של שלושת הנערים שנחטפו.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

כזכור, כיממה לאחר שריפת בית הכנסת קבע צוות החקירה המשותף של משטרת מחוז שומרון יהודה וכבאות והצלה מחוז יהודה ושומרון כי על פי הממצאים והעובדות מדובר בהצתה מכוונת.

השר לשירותי דת שהגיע למקום על מנת לחזק את ידי התושבים הביע זעזוע עמוק ואמר כי: "תמונת המצב מחרידה ולא נעבור לסדר היום עד למיצוי הדין עם הפורעים בצורה הקשה ביותר. חובתנו היא לשמור ולהגן על בתי הכנסת שלנו, ונעשה הכל על מנת שאויבינו לא יקומו עלינו".

תגיות:שר הדתותבית כנסתהצתה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה