חדשות כלכלה

שר האוצר: נבצע רפורמה בחברת החשמל

שר האוצר, משה כחלון הצהיר במהלך ישיבת הנהגת ההסתדרות כי הוא מתכנן לבצע רפורמה בחברת החשמל בשיתוף ההסתדרות: "הגיע הזמן לקבל החלטות במדינת ישראל ולהפסיק לפחד"

אא

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אירח אתמול (ג') בישיבת הנהגת ההסתדרות את שר האוצר, משה כחלון ואת מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד.

בפתח הישיבה בירך יו"ר ההסתדרות את שר האוצר על כך שכיבד בנוכחותו את חברי הנהגת ההסתדרות, והציג בפניו את מבנה ההסתדרות ואת תפיסת עולמו באשר לזכויות האדם העובד במדינה ושוק העבודה והחברה בישראל.

במהלך הישיבה אמר שר האוצר, משה כחלון: "כשמדברים על צמצום פערים חברתיים ותיקון עיוותים שהיו נהוגים פה שנים, אני רואה בהסתדרות ובעומד בראשה בני ברית ולא יריבים כפי שהיה נהוג בעבר".

"היינו שותפים במהלך לקליטת 15 אלף עובדי קבלן, בהסכם השכר הדיפרנציאלי שחתמנו לפני חודשיים ונהיה שותפים במהלכים גדולים נוספים. כפי שעשינו את הרפורמה בנמלים, נעשה גם רפורמה בחברת החשמל ובכל מקום שנידרש. הגיע הזמן לקבל החלטות במדינת ישראל ולהפסיק לפחד. אני מודה ליו"ר ההסתדרות על ההזמנה ועל קבלת הפנים החמה".

(צילום: דניאל בר-און)(צילום: דניאל בר-און)

יו"ר ההסתדרות אמר לכחלון: "ההסתדרות מעריכה אותך ואת פועלך כשר אוצר אחראי הנוהג באחריות ומתוך חתירה לשוויון ודאגה לחלשים".

עוד הוסיף כי: "משרד האוצר נוקט במדיניות של שאיפה למשק בריא ותחרותי, אך כזה שהאדם העובד בו עדיין יכול להתפרנס בכבוד. המשק מצוי ברגיעה שלא הייתה כמותה הרבה שנים הודות לשיתוף הפעולה הפורה בין ההסתדרות לאוצר בנושאים כמו העלאת שכר המינימום, קליטת עובדי הקבלן והסכם המסגרת ששומר על מסגרת תקציבית ונותן לעובדים בכלל ובפרט לעובדים החלשים".

ניסנקורן דיבר בשבחו של שר האוצר בכל הנוגע לפועלו למען הורדת יוקר המחייה והדגיש כי ההסתדרות בעד רפורמות במשק, אך אותן יש לעשות באופן הגיוני תוך שמירה ואיזון על זכויות העובדים.

עוד אמר כי: "במשך שנים שר האוצר ויו"ר ההסתדרות עבדו אחד מול השני במודל עימות, אבל היום אנו עובדים יחד במודל של שיתוף – וכל הצדדים מרוויחים מכך. אני מאחל לנו שנמשיך בדרך זו, למען החברה הישראלית".

תגיות:שר האוצרמשה כחלוןמחירי החלב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה