חדשות בארץ

נשיא המדינה ביקר בבית משפחתה של הדר כהן ז"ל

נשיא המדינה, ראובן ריבלין קיים ביקור ניחום אבלים בבית משפחתה של הדר כהן ז"ל, אשר נרצחה בפיגוע בשער שכם בשבוע שעבר. הנשיא: "הדר חסמה בגופה את המפגעים"

אא

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, קיים היום (ב') ביקור ניחום אבלים בבית משפחתה של רש"ט הדר כהן ז"ל, אשר נרצחה בפיגוע בשער שכם בירושלים בשבוע שעבר.

הנשיא שוחח עם המשפחה על גבורתה ואומץ ליבה של הדר ז"ל, פנה לעופר אביה ואמר: "כשהצדעת לבתך מעל קברה, כל העם הצדיע איתך".

אביה של הדר ז"ל השיב לנשיא: "אמרו לי שהדר גיבורת ישראל, אני חושב על האנשים הרבים שהיא הצילה. האב סיפר לנשיא שערב לפני הפיגוע שוחח עם הדר ז"ל בטלפון וביקש ממנה שתשמור על עצמה: "ביקשתי ממנה שתשים לב ותסתכל לכל הצדדים". הנשיא חיזק אותו ואמר: "היא שמה לב היטב וידעה בדיוק מה היא עושה. הפעולה שלה מנעה אסון גדול".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

אימה של הדר, סיגלית, סיפרה לנשיא שבחודש הבא היא הייתה אמורה לחגוג את יום הולדתה ה-19: "אני מקווה שאהיה האם השכולה האחרונה ואף משפחה לא תדע את הכאב הזה".

מור, אחותה הבכורה של הדר סיפרה על הקשר החזק שהיה ביניהן ועל הנתינה שאפיינה את אחותה: "הדר הייתה ילדה של נתינה ואהבה. אנחנו שומעים בשבעה המון סיפורים שמעידים על מעשיה. אני מאמינה שהדרך להנציח אותה היא להנחיל את האהבה והנתינה שלה לכל אדם".

הנשיא הקשיב לבני המשפחה ואמר בצער: "הדר והלוחמות שהיו לצידה חסמו בגופן את המפגעים. ליבנו אתכם, אנחנו גאים בילדים וילדות שלנו שעומדים על המשמרת ללא היסוס".

לצדו של הנשיא, ישב מפקד משמר הגבול ניצב עמוס יעקב, שהדגיש כי משפחתה של הדר הפכה להיות חלק בלתי נפרד ממשמר הגבול וציין כי פעולת הלוחמות והלוחמים באירוע מנעה פיגוע קשה עוד יותר.

תגיות:הדר כהןפיגוענשיא המדינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה