חדשות בארץ

שמחה גולדין לרזי ברקאי: "השווית ביני לבין משפחות טרוריסטים"

אביו של הדר גולדין הי"ד תקף במילים חריפות את השדרן הבכיר רזי ברקאי, שהשווה בין כאב משפחות חללי צה"ל למשפחות המחבלים

אא

היום התעמת שמחה גולדין, אביו של הדר הי"ד, שגופתו מוחזקת ברצועת עזה ולא הוחזרה עד כה, עם ברקאי בגלי צה"ל: "הגיעו אליי אמירות על מה שרזי ברקאי אמר. אני ואשתי פה לא האמנו לזה. ביקשנו לשמוע את ההקלטה - שמענו את ההקלטה וההקלטה קשה מאוד".

אתמול, כזכור, ראיין ברקאי את השר גלעד ארדן בנושא החזרת גופות המחבלים הפלסטינים למשפחותיהם והשווה בין המשפחות הפלסטיניות המחכות לגופותיהם של בניהם, לבין המשפחות הישראליות שגופותיהם של בניהם מוחזקות בעזה.

דבריו של ברקאי חוללו סערה, ומשפחותיהם של החללים הדר גולדין הי"ד ואורון שאול הי"ד, שגופותיהם מוחזקות בידי חמאס, פנו לשר הביטחון  ולמפקד גלי צה"ל ירון דקל וזעמו על "רוע הלב" של המגיש.

"מה שאמרת היה נורא ואיום", אמר הבוקר שמחה גולדין לברקאי. "אנחנו נמצאים פה במאבק להוכיח לכל העולם שיש הבדלים עצומים בינינו לבין אויבינו ואז גלי צה"ל, רזי ברקאי, משווה בין משפחת גולדין והרגשות שלהם למשפחות של רוצחים טרוריסטים. אי אפשר להבין אחרת את מה שהתחלת לומר לשר לביטחון פנים. אני מציע שלפחות מולי אל תנסה להצדיק את זה. תתנצל על מה שאמרת".

שמחה גולדין (צילום: פלאש 90)שמחה גולדין (צילום: פלאש 90)

ברקאי ניסה להצטדק וענה: "ברור לגמרי שהאמירה לא נגעה לסוג של השוואה בין הדר, בין חיילים אחרים, לפלסטינים".

גולדין: "אתה משווה בין האם השכולה, זה בדיוק מבחינת ההשוואה".

ברקאי: "מבחינת האימהות השכולות הפלסטיניות והרגשות של אימהות שכולות ישראליות - אני חושב שאין הבדל".

גולדין: "אתה אמרת בגלי צה"ל שאתה משווה בין הרגשות של אימהות שכולות פלסטיניות לבין האימהות לאה גולדין וזהבה שאול. אני מאוד שמח שאתה אומר את זה בקולך. חיילי צה"ל צריכים להחליט אם הם צריכים להמשיך להקשיב לתחנה הזאת כשאתה מדבר. זה מה שאני חושב".

ברקאי: "אם הדברים פגעו בכם - אז מדובר בהתבטאות לא מוצלחת. ניסיתי להסביר מאיפה זה בא, אבל אני חושב שבעניין הזה שנינו הבהרנו את הדברים".

גולדין, לעומתו, טען כי לא כך: "הבהרת מה? ההתנצלות היא לא התנצלות". בהמשך הוסיף: "לדעתי הוא לא התנצל בלב מלא ואני חושב שזה חמור מאוד. אני חושב שאף משפחה שכולה לא יכולה לקבל את זה, את מה שהוא אמר עכשיו, וחמור מזה: אני חושב שחיילי צה"ל לא יכולים לקבל את זה".

תגיות:הדר גולדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה