חדשות בארץ

סגנית שר החוץ: מי שמגבה טרור פלסטיני, סופו שייתן רוח גבית לדאעש

סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי ערכה סיור מיוחד בגוש עציון כדי לחזק את ההתיישבות במקום שנפגעה קשות בגל הטרור הנוכחי. במהלך הסיור התייחסה חוטובלי לאמירותיו השנויות במחלוקת של מזכ"ל האו"ם נגד ישראל, ולחרמות הבינלאומיות נגד ישראל

אא

סגנית שר החוץ, ח"כ ציפי חוטובלי ערכה אמש (ב') סיור מיוחד בגוש עציון בהשתתפות ראש המועצה האזורית גוש עציון, דוידי פרל. הסיור התחיל בשמורת 'עוז גאון' שהוקמה לזכרם של שלושת הנערים שנחטפו גלעד שעאר, אייל יפרח ונפתלי פרנקל. חוטובלי קיבלה הסברים על השמורה, וצפתה בסרטון שמציג את הפעילות החינוכית במקום.

בהמשך הסיור הגיעה סגנית שר החוץ אל מתחם 'בית ברכה', אשר הסתפח לגוש עציון לאחרונה. חוטובלי הדגישה כי הגיעה לגוש עציון כדי לחזק את המקום בו אירעו פיגועים רבים בגל הטרור הנוכחי: "באתי לסיור בגוש עציון אחרי תקופה מאוד לא קלה שהגוש היה בחזית המאבק בגל הטרור הנוכחי. אני חייבת להגיד שהמקום הזה הוא סמל לחידוש ההתיישבות היהודית שלנו אחרי מלחמת ששת הימים, ולכן חשוב מאוד לחזק אותו".

סגנית שר החוץ חיזקה את ראש המועצה והצהירה כי היא קשובה לכל צרכי המועצה: "הבאתי להגיד לראש המועצה שאני קשובה לחלוטין לכל הצרכים של ההתיישבות המתפתחת, ואני מאוד שמחה שהגוש נמצא בחזית מאבקי ההסברה שלנו. הייתי כאן באותו מתחם מדהים שהוקם אחרי רצח שלושת הנערים, מתחם 'עוז וגאון'.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

"אני חושבת שהמקום הזה ששוקק בפעילות חינוכית של הרבה מאוד אנשים צעירים, ממחיש את היכולת של עם ישראל באמת לקחת גם מהאירועים הקשים ביותר את הכוח לצמוח ואת הכוח להמשיך קדימה".

עוד הדגישה כי: "האחיזה שלנו בחבלי ארץ אבותינו לא תשתנה, לא יפחידו אותנו בטרור, לא בטרור של סכינים ולא בטרור של אבנים. אנחנו ותיקים בארץ הזאת, באנו לכאן כדי להישאר".

חוטובלי התייחסה לאמירותיו השנויות במחלוקת של מזכ"ל האו"ם, באן קי מון אשר אמר כי הטרור הפלסטיני הוא תגובה טבעית לכיבוש הישראלי: "יש כאן איוולת ואי הבנה של קריאת המזרח הים תיכוני. יש כאן מאבק גלובלי בטרור. מי שייתן הנחות לטרור, ועם כל הכבוד לניסיונות של מזכ"ל האו"ם לתלות את הטרור הנוכחי בכיבוש. מדינת ישראל יודעת כי המטרה האמיתית של הטרור הוא חיסולה של מדינת ישראל".

עוד הוסיפה כי: "מי שרצה מדינה, היה מצליח להשיג אותה באין ספור הזדמנויות בינלאומיות שניתנו לפלסטינים. המטרה שלנו להישאר, ואנו לא ניתן לשום גורם בינלאומי שמנסה על ידי כפייה של הסדרים או יוזמות צרפתיות, להסיג אותנו מארץ אבותינו. צריך להיאבק בטרור, כי הוא מנסה לסלק אותנו מאדמתנו". מי שלא נאבק בטרור הזה, סופו שייתן רוח גבית גם לטרור של דאעש בפריז".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

סגנית שר החוץ הדגישה כי ישראל לא נפגעת מהחרמות הבינלאומיות נגדה: "כל תנועת ה-BBS שהיא תנועת החרמות נגד ישראל, לא פוגעת בישראל כלכלית. חשוב להבין שהייצוא שלנו רק הולך ומתחזק, הערך הבינלאומי של מדינת ישראל עולה על כל תנועה בינלאומית שמנסה להחרים אותנו. כל תנועת החרמות היא בעצם תעמולה פלסטינית, ואנחנו הרבה יותר חזקים מהתעמולה הזאת שמטרתה שקר, ותפקידנו במשרד החוץ להיאבק באותה תעמולה פלסטינית".

ראש המועצה האזורית 'גוש עציון', דוידי פרלי אמר במהלך הסיור: "אנו באמירה ברורה שאותנו לא ידחקו מפה החוץ, באנו לפה כדי להישאר ועוד נתרחב עוד ועוד, וכל זה בחיזוק ובסיוע ממשלת ישראל שתומכת בהתיישבות. אנחנו נתקדם ונבנה ונרחיב את המקום הזה, נביא לכאן משפחות וניצור התיישבות בריאה ושמחה כפי שיש בכל מקום במדינת ישראל".

עוד הוסיף כי: "הביקור עם סגנית שר החוץ הוא התחלה חיובית לקידום החלת הריבונות הישראלית באזור. אנו מאמינים כי מי שמנסה לרצוח אותנו ולזרוע פחד, יבין כי אנו כאן כדי להישאר. כל שנותר הוא להחיל את הריבונות הישראלית, דבר שיהווה פגיעה אנושה בקרב כל הטרוריסטים. הגעתה של חוטובלי מראה על תמיכה בתושבים, וחיזוק חשוב להתיישבות. אנו קוראים לכל מי שמעוניין לקדם את החלת הריבונות הישראלית שיצטרף ויבין כי רק כך ננצח את הטרור".

תגיות:גוש עציוןציפי חוטובליסגנית שר החוץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה