חדשות בארץ

ראש המועצה האזורית אשכול: על צה"ל לבנות מכשול מול מנהרות חמאס

ראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני התייחס לאיום מנהרות חמאס, ואמר כי צה"ל בודק את כל תלונות תושבי עוטף עזה על רעשי חפירות, וכי נמצא שלא מדובר ברעשי חפירת מנהרות. עוד אמר כי הפתרון היחידי למניעת האיום הוא הקמת מכשול תת קרקעי בעוטף עזה

אא

בראיון לגלי צה"ל התייחס אמש (ב') ראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני לאיום מנהרות החמאס מרצועת עזה אל שטח ישראל. ירקוני אמר כי צה"ל מגיב על כל תלונה של כל תושב על שמיעת רעשים של חפירת מנהרות.

לדבריו: "אני לא אומר שאין מנהרות, צה"ל צריך לומר שאין מנהרות. צה"ל צריך לבדוק כל דבר, וצה"ל אמור לבוא לכל תושב ששומע רעש ולתת תשובות. עד היום צה"ל הגיע ובדק את כל הרעשים, ולא מצא שמדובר ברעשים של מנהרות".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

ירקוני הדגיש כי הפתרון היחידי שיכול להתמודד ולמנוע באופן רציני את איום המנהרות הוא הקמת מכשול פיזי תת קרקעי סביב אזור עוטף עזה מול המנהרות: "בעת הזאת צה"ל יודע מה הוא צריך לעשות כדי למנוע את איום המנהרות, עליו לבנות את המכשול".

הוא הוסיף כי גם ראש הממשלה ושר הביטחון מודעים לכך שהקמת המכשול זו הדרך היחידה והיעילה ביותר למנוע את איום המנהרות: "גם ראש הממשלה, נתניהו יודע מה צריך לעשות, לאשר את בניית המכשול. זה הפתרון היחיד, ויהיה לי קל יותר להרגיע את תושבי המועצה האזורית אשכול, כאשר ראש הממשלה ושר הביטחון יכריזו שאין מגבלה להקמת המכשול מול המנהרות".

תגיות:איום המנהרותמנהרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה