חדשות בארץ

נתניהו: נפעל בעוצמה רבה נגד החמאס, במידה ונותקף

ראש הממשלה, בנימין נתניהו הזהיר במהלך כנס שגרירי ישראל בעולם במשרד החוץ, מפני תגובה ישראלית במידה וחמאס ינסו לממש את איומי המנהרות. נתניהו אמר: "במידה ואנחנו נותקף ממנהרות ברצועת עזה, אנחנו נפעל בעוצמה רבה מאוד נגד החמאס"

אא

כנס שגרירי ישראל בעולם התקיים אתמול (א') במשרד החוץ בהשתתפות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נשיא המדינה, ראובן ריבלין וסגנית שר החוץ, ח"כ ציפי חוטובלי. במהלך הכנס התייחס נתניהו לאיום המנהרות של חמאס בכנס שגרירי ישראל בעולם במשרד החוץ. נתניהו הדגיש כי ישראל תפעל בעוצמה רבה מאוד במידה ותותקף.

לדבריו: "אנחנו פועלים בשיטתיות ובקור רוח נגד כל האיומים לרבות האיום מהחמאס, גם באמצעים הגנתיים וגם באמצעיים התקפיים, וכמובן שבמידה ואנחנו נותקף ממנהרות ברצועת עזה אנחנו נפעל בעוצמה רבה מאוד נגד החמאס, ובעוצמה גדולה בהרבה מזו שהופעלה גם במבצע צוק איתן.

"אני חושב שמבינים את זה באזור, מבינים את זה גם בעולם. אני מקווה שלא נידרש לזה, אבל היכולות שלנו הן ההגנתיות והן ההתקפיות מתפתחות במהירות ולא הייתי מציע למישהו לנסות אותן".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

בהמשך הכנס נשא דברים נשיא המדינה, ראובן ריבלין אשר התייחס ליוזמת צרפת לכינוס וועידת שלום: "ראוי שהדיאלוג ביננו לבנות בריתנו הקרובות, בנושאים הנוגעים לביטחון ישראל ובטחון אזרחיה, יתקיים בצורה ישירה ולא מעל לראשה של ישראל בוועידות רבות משתתפים".

עוד הוסיף כי: "להידברות דיפלומטית, מתמשכת, מנוסה ומקצועית אין ולעולם לא יהיה תחליף. שגרירי ישראל ניצבים בחוד החנית של המערכה המדינית ומהווים מרכיב מהותי וחיוני בשמירה על חוסנה הלאומי של מדינת ישראל. בימים של חרמות, החלטות שליליות בפורומים בינלאומיים, הצעות גינוי ולחץ בינלאומי כנגד מדינת ישראל- אני מבקש להודות לכם השגרירים, בשם אזרחי מדינת ישראל כולה".

תגיות:נתניהוראש הממשלהחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה