מעניין

האם החייזרים 'סייעו' להר הגעש להתפרץ?

הלזאת ייקרא מחקר? עורך האתר UFO Sightings Daily שמשמעו בשפה חופשית "מראות חייזריים מדי יום" - טוען כי 'חקר' ומצא שהתפרצות הר געש במקסיקו החלה, זמן קצר לאחר ש'אובייקט חוצני' ריחף מעל הלוע

אא

זו אינה הפעם הראשונה שבאתר UFO Sightings Daily מתפרסמות 'עדויות' על מציאותם של חייזרים על פני כדור הארץ. כאתר ששם לו למטרה להתחקות אחר תופעות מוזרות ולהתיימר להסביר אותן באמצעות תאוריות קונספירציה שונות ומשונות - הטענה החדשה של עורך האתר, אינה מפליאה במיוחד. 

האם זהו כלי התחבורה שבו השתמשו החייזרים כדי לחבל בהר הגעש? (צילום מסך)האם זהו כלי התחבורה שבו השתמשו החייזרים כדי לחבל בהר הגעש? (צילום מסך)

לצד פרסום סרטון שמראה התפרצות רגילה למדי של הר געש במקסיקו, כתב עורך האתר בנימה שאינה משתמעת לשני פנים: "החייזרים הם שגרמו להתפרצות ההר". וכדי להוכיח את טענתו, הצביע על כעין אובייקט 'חוצני' בצורת גליל, שריחף מעל לוע ההר זמן קצר לפני שהוא התפרץ.  "ניתן לראות כאן, שהאובייקט הזה הוא כלי תחבורה לחייזרים", כתב העורך. 

יצויין כי גם בעבר ניסו מקורות שונים להצביע על 'פעילות' עב"מים בקרבת הרי געש, והיו אף מספר סרטונים שנראו 'מציאותיים' למדי שהתיימרו להציג 'כלי תחבורה מעולם אחר' - אולם לאחר חקירה מעמיקה התבררו הסרטונים כמזויפים ושבעצם מדובר בכלי טיס 'אנושי' לחלוטין, שפשוט טס על צדו או שינה את כיוון טיסתו. 

תגיות:חייזרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה