חדשות יהדות

מרצ קראה להחרים מסעדה שומרת שבת. הגולשים זעמו

נציגת מרצ ברעננה קראה להחרים מסעדה ותיקה, משום שהפכה לכשרה וסגרה את שעריה בשבת. הקריאה עוררה זעם רב גם בקרב תומכי המפלגה בעיר

אא

סערה ברעננה: חברת מועצת העיר מטעם סיעת מרצ, ד"ר עדית דיאמנט, פרסמה קריאה להחרים את מסעדת ריבר, מסעדה ותיקה, משום שהפכה לכשרה וסגרה את שעריה בשבת.

"ממה שהבנתי מדובר בבעלים חדשים שהנושא חשוב לו. בתור לקוחה וותיקה של המסעדה וכתוצאה מכך שמעט מאוד מסעדות ברעננה פתוחות בשישי בערב ועוד פחות עושות משלוחים אני נפגעת אישית מהשינוי. אני קוראת לכל מי שהנושא חשוב לו לעשות כמוני ולהצביע ברגליים. להעדיף ללכת גם באמצע השבוע למסעדות שפתוחות בשבת. חשוב שהציבור החופשי ברעננה יביע את דעתו ויתמוך בעסקים שפתוחים בשבת אם אנחנו רוצים שלמישהו יהיה אכפת מהצרכים שלנו", כתבה דיאמנט.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

הקריאה להחרים את המסעדה רק משום שבעליה רוצים לשמור שבת, עוררה זעם רב אפילו בקרב תומכי המפלגה בעיר. רבים מהם הגיבו בתדהמה על כך שמפלגה המנופפת בדגל החופש לכל אדם לנהוג כפי רצונו, שוכחת את כל עמדותיה כשמדובר באנשים דתיים ובערכים יהודיים.

בסופו של דבר הסירו במר"צ רעננה את הסטטוס וכתבו: "אנו מצרים על מי שנפגע, דרכינו לפעול לפתיחת מקומות בילוי בסופי שבוע, בצד זה אנו מכבדים את זכותו של כל אדם ועסק לבחור את דרכו".

תגיות:מסעדהחרםשבתמרצ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה