חדשות בארץ

יו"ר מועצת יש"ע לנתניהו: סגור את שידורי התקשורת הפלסטינית המסיתים

יו"ר מועצת יש"ע, אבי רואה שלח מכתב לראש הממשלה בו הוא דורש לפעול לעצירת כל שידורי הרשות הפלסטינית אשר משמשת במה לרצח והסתה של אזרחי ישראל. לדבריו: "ההסתה הזאת מתרחשת באין מפריע ומתייחסת אל היהודים כאל תת אנוש בעלי תכונות מבחילות"

אא

יו"ר מועצת יש"ע והמועצה האזורית מטה בנימין, אבי רואה שלח אתמול (ג') מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו בו דרש ממנו לפעול לעצירת כל שידורי הרשות הפלסטינית אשר משמשת במה לסתה ורצח של אזרחי ישראל.

רואה הדגיש את סיפור המחבל מעתניאל אשר הודה כי הוסת על ידי התקשורת הפלסטינית: "בשבוע שעבר נרצחה בביתה שבעתניאל דפנה מאיר הי"ד, על ידי מחבל בן 15 מהכפר הסמוך".

"הרוצח סיפר בחקירתו שהוא הושפע מההסתה נגד יהודים שמקורותיה בתקשורת הפלסטינית, וכי יצא לבצע את הפיגוע לאור המידע וההשארה שקיבל בתקשורת זו".

עוד פירט רואה את פעולות ההסתה הפלסטינית: "אנו שומעים שוב ושוב על ההסתה המתמשכת בתקשורת הרשמית הפלסטינית".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

"הסתה זאת מתרחשת באין מפריע, ומאדירה את שמם של רוצחים, מפארת מעשי פיגועים, מתייחסת אל דמות היהודי כאל תת אנוש בעל תכונות מבחילות, ומעלילה על מדינת ישראל שקרים בנוגע לפגיעה כביכול בערבים חפים מפשע, והשתלטות יהודית על הר הבית".

יו"ר מועצה יש"ע הדגיש כי אף על פי שהאחריות מוטלת על הרשות הפלסטינית, מדינת ישראל מוכרחת לפעול בנושא: "אנו חשים צורך לשוב ולהתריע בפני סכנה זו, המהווה דלק תמידי למעשי הפיגועים של נערים, נשים ומבוגרים, ולבקש לפעול בנושא באמצעים הקיימים. אמנם האחריות להסתה מוטלת על הרשות, אך לא ניתן לומר כי אין בידינו מה לעשות בעניין זה".

עוד הוסיף כי משרד התקשורת מכיר את התחנות השידור והציוד המשמש להסתה: "כידוע, ערוצי התקשורת השונים משדרים מתחנות המוכרות למדינת ישראל, ומשתמשות בציוד ובמשאבי שידור הידועים למשרד התקשורת ולגופי הביטחון.

רואה הציע כי דרכים שונות לחסימת אמצעי התקשורת המסיתים: "באפשרות מדינת ישראל לחסום את שידורי התקשורת הפלסטינית על ידי חסימת המשדרים בדרכים טכנולוגיות או פיזיות, או החרמת משדרים וציוד תקשורתי של כל ערוץ שמפיץ שנאה והסתה.

עוד הדגיש כי מדובר בסוגיה של חיים ומוות שהיא מעל הדמוקרטיה: "נכון שזה נראה "לא דמוקרטי" לסגור אמצעי תקשורת, אך כאן מדובר בסוגיה של חיים ומוות. נבקש לפעול לעצירת כל שידורי הרשות הפלסטינית כל עוד היא משמשת במה להסתה ורצח של אזרחי ישראל".

תגיות:הרשות הפלסטיניתהסתהראש הממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה