חדשות בארץ

האלוף פולי מרדכי: "חמאס מנצל את היתרי הכניסה לישראל לצורך טרור"

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף יואב מרדכי אמר בראיון לסוכנות ידיעות זרה כי חמאס משתמש למטרות טרור פלסטינים אשר מקבלים היתרי כניסה לצרכי מסחר ורפואה. לדבריו: "ישראל תשלול את היתרי הכניסה, אם ניסיונות חמאס לא יפסקו"

אא

סוכנות הידיעות 'אל קרודס' פרסמה אתמול (ב') ראיון בו התייחס מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף יואב (פולי) מרדכי לניסיונות של ארגון הטרור חמאס לחרחר מלחמה, תוך פגיעה בתכנית הכלכלית לסיוע לרשות הפלסטינית ברצועת עזה.

לאחר מבצע 'עמוד ענן' אשר התרחש לפני כשנתיים, החלה ישראל בהכנת תכנית סיוע כלכלית לרצועת עזה. במסגרת התכנית מדינת ישראל הנפיקה עבור הפלסטינים מרצועת עזה כמאה אלף היתרי כניסה למטרות מסחר, רפואה ותפילה.

האלוף מרדכי סיפר כי חמאס מאיים על פלסטינים חולים מרצועת עזה אשר מגיעים לשכם לצורך טיפולים רפואיים, להעביר מידע לגורמי טרור.

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

כמו כן אמר כי חמאס מנצל את הסוחרים אשר מקבלים היתרי כניסה לצורך סיוע לטרור. לדבריו נתפסו סוחרים פלסטינים אשר עובדים בישראל, לאחר שניסו להבריח ציוד עבור חמאס. בנוסף סיפר כי חמאס מטיל מיסים על הפלסטינים הנכנסים והיוצאים מרצועת עזה, ובכך מחזק כלכלית את ארגון הטרור, ופוגע ישירות במאמץ הישראלי לשקם את כלכלת התושבים הפלסטינים.

מרדכי איים כי ישראל תשקול את שלילת היתרי הכניסה מרצועת עזה, אם לא יפסקו ניסיונות החמאס להשתמש בהיתרי הכניסה לצרכי טרור.

תגיות:צה"לחמאסעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה