חדשות בארץ

לכבוד ט"ו בשבט: זנים חדשים של פירות וירקות הוצגו לראש הממשלה

מנהל מכון וולקני הציג לראש הממשלה, בנימין נתניהו והשרים את פיתוח המחקר החקלאי: זנים חדשים של פירות וירקות שפותחו על ידי המכון. בתערוכה הוצגו פירות הפיתוח והטכנולוגיה הישראלית בשנים האחרונות

אא

לרגל ט"ו בשבט הציג מנהל מכון וולקני, פרופסור יורם קפולניק לראש הממשלה, בנימין נתניהו ולשרי הממשלה את פיתוחי המחקר החקלאי: זנים חדשים של פירות וירקות שפותחו על ידי המכון.

בתערוכה הוצגו פירות הפיתוח והטכנולוגיה הישראלית בשנים האחרונות בתחומי השבחת הטעם, הארכת חיי המדף, איכות התוצרת והנגשת הפירות והירקות לציבור הרחב.

כידוע, התוצרת החקלאית הישראלית כובשת את העולם וזוכה לשבחים במדינות רבות. חלק מן הפירות שהוצגו עוד נמצאים בשלבי פיתוח, וחלקם החלו להימכר בשווקים לאחרונה.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו אמר במהלך האירוע: "אני גאה מאוד בחקלאות הישראלית ובפיתוחים שבאים ממכון וולקני, ביצירתיות בלתי רגילה שיש לחקלאי ישראל – זה כוח עולמי. אני נוכחתי לזה באקספו במילאנו, וגם עכשיו בדאבוס. מדינות באות מכל היבשות, ורוצות ליהנות מהחידושים שלנו".

"יש לי מחשבות מהפכניות כיצד למנף את היכולת הזו ברמה העסקית, הבינלאומית והמדינתית. לצורך כך אני מעוניין לעשות שותפויות בין מכון וולקני לבין מדינות שמעוניינות בכך, ולהגדיל עד מאוד את הפעילות שלכם, גם ברמה הלאומית וגם ברמה הבינלאומית. זה כוח גדול למדינת ישראל, זו ברכה גדולה במיוחד בט"ו בשבט, אז תודה רבה לכם. חג שמח".

תגיות:פירותראש הממשלהט"ו בשבט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה