חדשות כלכלה

הממשלה אישרה הפחתה במחירי המים

הממשלה אישרה את הפחתת המע"מ על מחירי המים בכ-15 אחוזים. ההצעה הוגשה על ידי שר הפנים, אריה דרעי בשיתוף שר האוצר, משה כחלון. הממשלה תעביר כ-250 מיליון ₪ לטובת משק המים. ראש הממשלה: "אריה דרעי הוביל את המהלך החשוב מאוד אשר מבטא את הרצון שלנו להקל על האזרחים"

אא

הממשלה אישרה היום (א') את הפחתת המע"מ על מחירי המים בכ-15%. ההצעה הוגשה על ידי שר הפנים, ח"כ אריה דרעי בשיתוף שר האוצר, ח"כ משה כחלון ולפיה יופחתו תעריפי המים לצריכה ביתית בגובה המע"מ.

הממשלה תגיש לכנסת תיקון חקיקה אשר יעביר כ-250 מיליון שקלים לטובת משק המים, אשר נגבו עד כה על ידי הממשלה בגין הפקת המים. רשות המים קיבלה בשבוע שעבר החלטה כי כסף זה יופנה להפחתת תעריף הצריכה בסיסי בגובה המע"מ.

עם אישור החוק בכנסת יופחתו תעריפי הצריכה הבסיסית לכל משקי הבית במלוא גובה המע"מ, ובכך יושלם המהלך להפחתת עלויות המע"מ על מוצרי יסוד בישראל.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה כי: "זהו עוד צעד בשורת החלטות שהממשלה מאשרת, יחד עם השרים".

"אנחנו פועלים להוריד את יוקר המחיה, וכאן אני חייב לומר שהוביל את המהלך חברנו אריה דרעי, מהלך חשוב מאוד אשר מבטא את הרצון שלנו באמת להקל על האזרחים, אבל באותה עת להבטיח את המשך הצמיחה הכלכלית של המשק. אנחנו עושים את שני הדברים".

שר הפנים, ח"כ אריה דרעי מסר: "במערכת הבחירות הבטחתי להוריד את המע"מ על מוצרי יסוד, ולאחר שהפחתנו בשבוע שעבר את המע"מ על כל התחבורה הציבורית, הפחתנו את המע"מ על המים לשכבות החלשות".

"בכך נסייע לאותם משפחות לשלם פחות, ולחסוך לכל משפחה כזאת אלפי שקלים בשנה. הבטחתי לפעול למען החלשים, ואני מתחייב להמשיך בכך גם בהמשך".

תגיות:אריה דרעימשרד האוצרראש הממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה