ונשמרתם

סופר פארם מכרה מוצצים שלא עומדים בתקן

רשת סופר פארם פרסמה מודעת אזהרה לציבור בנוגע למוצרי 'מוצציק'. על פי ההודעה, הממונה על התקינה במשרד הכלכלי הודיע כי המוצרים המדוברים אינם עומדים בדרישות התקן הישראל הרשמי, ולכן אינם ראויים לשימוש

אא

רשת סופר פארם פרסמה היום (ה') מודעת אזהרה לציבור בנוגע למוצרי מוצץ מגומי טבעי 'מוצציק'. על פי ההודעה, הממונה על התקינה במשרד הכלכלה הודיע כי המוצרים המדוברים אינם עומדים בדרישות התקן הישראלי הרשמי, ולכן אינם ראויים לשימוש.

סופר פארם הודיעה כי כל מי שרכש את המוצרים הנ"ל, מוזמן להשיבם בכל אחד מסניפי הרשת ולקבל החזר כספי. עוד הובהר כי מוצרים דומים המוצעים כיום למכירה בסניפים עומדים בכל דרישות התקן.

רשת סופר פארם מסרה בתגובה: "מדובר במוצצי גומי המגיעים בשלישיות תחת מספר אצווה 43-4/14, ברקוד 7290004476090. ככל הידוע לנו אין סכנה בריאותית בשימוש במוצרים אלו, אך הגוף המוסמך להשיב על כך הוא משרד הבריאות ולכן אנו מפנים אליו".

(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

"חשוב לנו להבהיר כי אנחנו עומדים בקשר ופועלים בהתאם להנחיות משרד הכלכלה, וכי הם הסמכות להשיב על הנושא הזה. עוד מציין משרד הכלכלה כי מדובר בתקן מחמיר בהרבה מזה של כל כלי הפלסטיק אחרים. בעניין השפעה אפשרית לבריאות התינוקות, משרד הכלכלה מפנה למוקד "קול הבריאות" בטלפון כוכבית 5400*".

משרד הכלכלה מסר בתגובה: "הממונה על התקינה במשרד הכלכלה מבצע פיקוח על מוצרים בעלי תקן מחייב בכלל, ובמעקב אחר מוצרים שנמצא כי לא עמדו בתקן באופן שוטף. בעקבות פעילות הממונה ומציאת מוצרים שאינם תואמים לתקן המחייב, בימים האחרונים הנחה הממונה את היצרן, המשווק והיבואן לבצע איסוף והפסקת שווק וייצור של המוצרים שנמצאו בהם חריגה מן התקן המחייב".

"יודגש כי על פי הנחיית הממונה על התקינה, היבואן, הספק/היצרן והמוכר של המוצרים נדרשים עם הודעת הממונה להפסיק יבואם ומכירתם של המוצרים הספציפיים, ולבצע איסוף ממקומות המכירה. הפעולה כבר בוצעה ודווחה לממונה על התקינה על ידי רשת סופר פארם. על פי הנחיות הממונה על התקינה, המוצרים שנאספו יושמדו בנוכחות של מפקחים".

תגיות:סופר פארםמוצציםמשרד הכלכלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה