חדשות בארץ

זהירות: אל תשימו את הנייד בכיס

ב"סאן" הבריטי דווח כי כאשר הסלולארי קרוב מדי לגוף האדם, עלולים להתפתח דיכאון, סכרת, ואי סדרים לבביים

אא

שמרו מרחק מהסלולארי: בהרצאה במרכז הלאומי למדעי הבריאות הסביבתית, אמרה ד"ר דייויס,  מדענית אמריקנית החוקרת את השפעות קרינת הטלפון, כי הטלפון הנייד מזיק יותר משחשבנו עד כה.

ב"סאן" הבריטי דווח בשם ד"ר דייויס כי קרינה דומה לזו של טלפונים הייתה בשימוש בעולם הרפואה כדי לטפל בסרטן הכבד, לאתר גידולים ולשפר ספיגה של תרופות במוח. הקרינה שברה, למעשה, את מחסום הדם במוח, שתפקידו למעשה לשמור על המוח מפני חומרים זרים שעשויים לפגוע בו.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

הקרינה גם יכולה לפגוע בדנ"א, להשפיע על הפוריות ולשנות את חילוף החומרים של המוח. חוקרים מצאו ששימוש בטלפון נייד יכול לתרום להתפתחות דיכאון, סכרת ואי סדרים לבביים.

"אפילו להניח את הטלפון בכיס יכול להוות סכנה של ממש", טוענת ד"ר דיוויס. "מחקרים הראו שלשאת את הנייד בכיס עשוי להחליש את אזור האגן ולהפחית את צפיפות העצם".

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים