חדשות בארץ

ראש הממשלה ערך סקירות ביטחוניות וניחום אבלים בעתניאל

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ערך סקירות ביטחונית ביישוב עתניאל עם שר הביטחון, מפקד פיקוד מרכז וראש מועצת הר חברון. בהמשך הגיע נתניהו לניחום אבלים בבית משפחתה של דפנה מאיר. נתניהו: "מי שרוצה להבין באמת את שורש הסכסוך הישראלי-פלסטיני צריך להגיע לעתניאל ולראות מצד אחד "משפחה נפלאה שרוצה בדו-קיום ושלום, ומנגד צעירים מוסתים שבאים לרצוח ורוצים להשמיד את כולנו"

אא

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ביקר היום (א') ביישוב עתניאל. בתחילת הביקור קיבל נתניהו יחד עם שר הביטחון משה יעלון סקירות ביטחוניות מאת מפקד פיקוד מרכז, אלוף רוני נומה, מח"ט יהודה וגורמי ביטחון נוספים. נתניהו ויעלון נועדו גם עם ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי.

לאחר מכן הגיע ראש הממשלה לניחום אבלים בבית משפחתה של דפנה מאיר ז״ל ושוחח עם בעלה נתן והילדים.

נתניהו סיפר על מפגשו עם המשפחה השכולה: "פגשתי את נתן והילדים - משפחה נפלאה, ציונית ופטריוטית, בעלת תעצומות נפש כבירות. הם ביקשו ממני רק דבר אחד: שנמשיך לרומם ולחזק את עם ישראל. זה מה שנמשיך לעשות – להילחם באויבינו בכל האמצעים".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה הצהיר כי הם פועלים להרוס את בית המחבל, ובכדי לשלול את היתרי העבודה של קרובי משפחתו על ידי צה"ל שתפס את המרצח. נתניהו הצהיר כי ישראל תמשיך להילחם בהסתה של הרשות הפלסטינית, של התנועה האיסלאמית ושל החמאס. לדבריו: "ההסתה הזאת מלבה את השנאה ואת הטרור."

עוד אמר כי מי שרוצה להבין באמת את שורש הסכסוך הישראלי-פלסטיני צריך להגיע לעתניאל ולראות מצד אחד "משפחה נפלאה שרוצה בדו-קיום ושלום, ומנגד צעירים מוסתים שבאים לרצוח ורוצים להשמיד את כולנו".

"הגיע הזמן שהקהילה הבינלאומית תפסיק עם הצביעות: שורש הסכסוך הוא הסירוב להכיר בזכותם של היהודים לקיים מדינה בגבולות כלשהם - בעתניאל, בתל אביב, בכל מקום. אני רוצה שנעמוד על האמת כי בסופו של דבר, האמת מנצחת ואנחנו ננצח".

תגיות:ראש הממשלהדפנה מאיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה