חדשות בעולם

שרת החוץ השוודית הסתבכה בשחיתות

שרת החוץ השוודית אשר נוהגת לתקוף בקביעות את ישראל, הסתבכה בפרשת שחיתות בשוודיה: השרה נהנתה מהדיור ציבורי במדינתה, תוך שהיא עוקפת בתור את כל האזרחים הפשוטים

אא

שרת החוץ של שוודיה, מרגוט וולסטרום אשר הצליחה להרגיז את הישראלים בשל אמירותיה השנויות במחלוקת כנגד מדיניות "ההוצאות להורג ללא משפט" של מחבלים על ידי מדינת ישראל, הסתבכה בפרשת שחיתות נדל"נית.

סוכנות הידיעות השוודית 'אפטונבלדט' מדווחת כי וולסטרום ומדינאים בכירים נוספים בשוודיה מעורבים בפרשת שחיתות וקבלת טובות הנאה תוך ניצול מעמדם, על ידי שנהנו משימוש מידי בדיור ציבורי בזמן ששאר האזרחים הפשוטים בשוודיה ממתינים תקופה ממושכת של כשמונה שנים על מנת להיכנס לאותן הדירות.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

גורמים באופיזציה השוודית ופעילים חברתיים במדינה החלו בתגובה לפעול לפתיחת חקירה נגד השרה בטענה שיש בפרשה חשד חמור ומובהק לשוחד.

שרת החוץ השוודית, מרגוט וולסטרום מסרה בתגובה: "אני שכרתי דירה מהדיור הציבורי. כשדיברתי עם הבכירים אחראים על הדיור הציבורי הם הבטיחו לי שאני לא עוקפת אף אחד בתור, ושהכל מתנהל באופן חוקי תוך שמירה על התקנות הקבועות. הבכירים שיקרו לי, אני מאוד מאוכזבת ודי כועסת, ואני מתכוונת לעזוב את הדירה".

תגיות:שבדיהשוודיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה