מעניין

5 סיבות למה לא כדאי לזכות בלוטו

הכסף יענה את הכל? קראו מה קרה לחמש אנשים שזכו במיליוני דולרים. הצד האפל של המטבע

אא

לקרוא ולא להאמין: מה קרה לחמש אנשים שזכו בלוטו במיליוני דולרים?

1. ויליאם פוסט – אחיו ניסה להתנקש בחייו כדי לרשת את הונו

מאז שזכה בלוטו, הפכו חייו של וויליאם פוסט הפכו קשים הרבה יותר. ב-1988 זכה ב- 16.2 מיליון דולר. "אני מצטער שזה בכלל קרה. זה היה סיוט", הוא אמר והתכוון לרצף האירועים שקרו לאחר הזכייה בלוטו ושיבשו את חייו: חברתו לשעבר תבעה אותו במטרה לקבל חלק מכספי הזכייה ואחיו ניסה להתנקש בחייו בתקווה לרשת את הונו. מעבר לכך, שורה של השקעות לא מוצלחות בעסקים משפחתיים כילו את כספי הזכייה שלו והכניסו אותו לחובות. כיום, הוא מתקיים מתקציב של 450 דולר בחודש ומקבל תלושי מזון.

2. דניס רוסי – נאלצה להעביר את כל כספי הזכיה לבעלה לשעבר

דניס רוסי זכתה ב-1,300,000 מיליון דולר, הסתירה את הזכייה מבעלה ותבעה ממנו גט. זמן קצר אחרי הגירושים גילה בעלה את הזכייה ותבע אותה בבית משפט. לאחר דיונים מייגעים הורה בית המשפט לדניס להעביר את כל כספרי הזכייה לבעלה.

3. מייקל קרול – התמכר לזהב ולתכשיטי סמים

בהיותו בן 19 זכה קרול, עובד זבל זוטר באנגליה, ב-9.7 מיליון ליש"ט. מסוחרר מהזכייה, רכש אחוזה והתמכר לתכשיטי זהב וסמים. תוך עשור התרושש לחלוטין, וכיום הוא עובד בפועל במפעל לייצור עוגיות, ומשכורתו עומדת על 204 ליש"ט לשבוע.

4. שרון ריבאסי – חיה בדירה שכורה ועובדת במשרה חלקית

שרון ריבאסי, אם חד הורית ל-6 ילדים מקנדה, זכתה ב-2004 ב-10.5 מיליון דולר קנדי. מאז, הספיקה לבזבז את כספי הזכייה ברכישת בתים, מכוניות פאר, הלוואות למקורבים, טיולים שונים ועוד. כיום, היא חייה בדירה שכורה וחזרה לעבוד במשרה חלקית.

5. בילי בוב הארל ג'וניור – אשתו לא אהבה את הבזבזנות

בילי בוב הארל ג'וניור זכה ב-31,000,000 מיליון דולר ב-1997. הוא קנה חווה ומספר בתים, תרם לקהילה והלווה כספים לחבריו. אשתו לא אהבה את הפזרנות, והם התגרשו. הוא בזבז את הכסף עד הסנט האחרון, ואחרי שנתיים שם קץ לחייו, כשהוא עני וחסר כל.

תגיות:כסףלוטוזכייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה