חדשות יהדות

הנער שניצח את הסרטן: "תודה לקב"ה"

"בתפילות לבורא עולם אפשר לנצח כל מחלה", אומר א', הנער שהסכים לקבל טיפול כימותרפי בזכות הרב גרוסמן

אא

לפני כחצי שנה התפרסמה בכלי התקשורת קריאתו של א', נער בן 16 החולה בסרטן: "כל מי שיכול שיבוא להפגין למעני, שלא יתנו לי טיפול כימותרפי באזיקים", אמר. "אם נגזר עלי למות, תנו לי למות בכבוד".

א' ברח מבית החולים, סירב להמשיך בטיפולים, והוחזר לשם בצו בית משפט ובליווי שוטרים. בעוד כלי התקשורת "חוגגים" על האירוע, הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק קם ועשה מעשה. שעות רבות השקיע מזמנו למען הנער היקר. הרב שוחח באריכות עם הנער וחיזק אותו. בסוף השיחה הסכים הנער לטיפולים, באמרו: "הרב גרוסמן הוא הרב והחבר שלי".

כיום, חצי שנה לאחר מכן, לאחר טיפול ארוך והשתלת מח עצם שקיבל מאחיו הצעיר, א' ניצח את הסרטן. אחת לשבוע הוא מגיע לביקורת בבית החולים רמב"ם בחיפה ושולח מסר למי שנמצא במצב שבו היה: "אני רוצה להגיד לכל הילדים שחולים במחלה שלי לא להתייאש. גם כשחשבו שאין לי הרבה סיכויים להבריא, ניצחתי את המחלה. בתפילות לבורא עולם אפשר לנצח כל מחלה".

"לכל אלה שעזרו, תמכו והתפללו, אני רוצה להגיד להם תודה רבה", אמר א'. "אני רוצה להודות לקדוש ברוך הוא שהציל אותי מהדבר הזה, וגם לרופאים שגם עזרו הרבה". א' מעיד על עצמו כי הוא בריא וחזק, שב לאכול ולשחק עם חבריו, השבוע אף עבר את בחינת הבגרות באנגלית. 

תגיות:הרב דוד גרוסמןמחלת סרטן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה