חדשות בארץ

אובמה: דאעש לא מאיים על ארה"ב

במהלך נאומו האחרון לאומה האמריקנית, התייחס נשיא ארה"ב לארגון הטרור הקיצוני דאעש, ועל שאלת סכנתו לארה"ב

אא

נשיא ארה"ב, ברק אובמה נשא היום (ד') את נאומו האחרון לאומה האמריקנית בקונגרס בוושינגטון. במהלך הנאום התייחס אובמה לדאעש, ולשאלה האם ארגון הטרור מהווה איום על ארה"ב, והאם אנו נמצאים במלחמת עולם שלישית.

לדבריו: "הניסיונות להציג את המלחמה נגד המדינה האיסלאמית כמלחמת עולם שלישית, משחקים לידיים של דאעש. ארגון הטרור מכיל כמויות אדירות של לוחמים על גבי רכבים, אלו נשמות מעורערות שנמצאות בדירות מוזנחות או מחסנים, והם מהווים איום גדול על אזרחים".

אובמה הדגיש כי חובה להילחם בדאעש על אף שהוא לא מהווה סכנה לארה"ב : "חייבים לעצור את דאעש, אבל חשוב להדגיש שדאעש לא מהווה סכנה לביטחון הלאומי של ארה"ב, זו התמונה שדאעש רוצה להציג. הם משתמשים בתעמולה הזו כדי לגייס לוחמים וטרוריסטים נוספים".

(צילום: Shutterstock)(צילום: Shutterstock)

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים