חדשות בעולם

איראן לא משחררת את המלחים האמריקנים

עשרה מלחים אמריקניים נתפסו על ידי משמרות המהפכה באיראן. "אם נגלה שהם היו במשימת ריגול נתייחס אליהם אחרת"

אא

שר החוץ של איראן מוחמד ג'וואד זריף אמר הבוקר (רביעי) כי עשרת המלחים האמריקנים שנעצרו אתמול היו במים הטריטוריאליים של המדינה וכי "על ארצות הברית להתנצל". עוד אמר כי עשרת המלחים נחקרים בידיהם וכי הדיווחים על שחרורם המוקדם אינם נכונים.

דובר משמרות המהפכה רמזאן שריף אמר בריאיון לסוכנות הידיעות האיראנית "תסנים" כי אם יתברר שהעצורים היו במשימת ריגול, "נתייחס אליהם אחרת".

שר החוץ של איראן מוחמד ג'וואד זריף שר החוץ של איראן מוחמד ג'וואד זריף

ברשת CNN דווח אתמול כי הספינות איבדו קשר עם הפיקוד בעת שהיו בדרכן מכוויית לבחריין. גורם אמריקני ציין כי מטוסים נמצאים בכוננות להשיב את המלחים לכלי שיט אמריקני.

לפי סוכנות הידיעות אי-פי, בעיה טכנית באחת הספינות גרמה להן להיכנס לשטח האיראני, בסמוך לאיי פרסי שבמפרץ הפרסי. סוכנות הידיעות האירנית "פארס" דיווחה כי הספינות נעצרו בתוך המים הטריטוריאליים של איראן, וכי אנשי הצוות – תשעה גברים ואישה אחת, נעצרו בידי משמרות המהפכה.

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים