חדשות בעולם

חיזבאללה: "רוסיה מעניקה לנו נשק מתוחכם"

מפקדים בכירים בארגון הטרור חיזבאללה סיפרו בראיון כי רוסיה מעניקה לארגון נשק מתוחכם ומתקדם. גורמי מודיעין: "זה ראיון שקרי שמטרתו לסכסך בין רוסיה לישראל"

אא

סוכנות החדשות 'דיילי ביסט' דיווחה היום (ב') כי מפקדי חיזבאללה מספרים כי ישנו שיתוף פעולה מלא בין רוסיה לארגון הטרור 'חיזבאללה', שיתוף פעולה שאותו מגדירים בארגון ככזה שרק הולך וגובר.

שני המפקדים הבכירים סיפרו כי רוסיה מעבירה לארגון טילים מתוחכמים ארוכי טווח, וטילים מונחי לייזר וטילי נ"ט.

"בקר", אחד המפקדים אשר אחראי על חימוש יחידות החיזבאללה בסוריה המונות כ-200 לוחמים, והוביל את הלוחמים בקרבות בדמשק, לטקייה, רכסי קלמון ואידליב סיפר: "כעת כשרוסיה היא בת בריתה של החיזבאללה, ומעניקה לה נשק מתוחכם, חיזבאללה הפכה לבעלת ברית אסטרטגית במזרח התיכון".

(צילום: Shutterstock)(צילום: Shutterstock)

"הלחימה בלטקייה הייתה מאוד קשה עבורנו, אך לאחר התקיפות הרוסיות בסוריה בספטמבר, השתנה מצב מאזן הכוחות בשטח, והלחימה הפכה לקלה יותר. רוסיה הציבה כוחות מיוחדים בקרקע בנוסף להפצצות מהאוויר".

בקר הוסיף ואמר כי הרוסים נעזרים בשירותי המודיעין של ארגון הטרור, כדי לבחור את יעדי התקיפה. לדבריו: "ללא תמיכת חיל האוויר הרוסי, אנחנו לא יכולים להתקדם. וללא המידע המודיעיני שלנו מהקרקע, הרוסים לא יכולים לסייע לנו מהאוויר".

"אסיר", אשר מפקד על יחידת הכוחות מיוחדים הנלחמת בסוריה סיפר כי: "רוסיה מעריכה וסומכת על חיזבאללה בעיניים עצומות, אפילו יותר מעל צבא סוריה".

לדבריו ארגון הטרור מלמד את צבא רוסיה איך לייעל את השימוש בכלי הנשק המתוחכמים שלהם, וכי רוסיה מצידה לא מונעת מחיזבאללה להשתמש בארגון אפילו מול ישראל.

גורמי מודיעין שונים בעולם דוחים את אמיתות הדיווח. הם טוענים כי הדברים שקריים ופוברקו, וכי מטרת הריאיון של ארגון חיזבאללה לסוכנות הידיעות המערבית היא ליצור משבר בין רוסיה וישראל אשר מקיימות שיתוף פעולה צבאי ומדיני מלא.

ברוסיה ובארגון הטרור חיזבאללה טרם התקבלו תגובות לדיווח.

תגיות:רוסיהחיזבאללהפוטין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה