חדשות בעולם

צפו: הפרמדיק ראה את החולה מתמוטט, אך עמד וידיו בכיסים

תיעוד מטריד: מצלמות האבטחה של בית החולים תיעדו את הפרמדיק כשהוא צופה באדם שהתמוטט לאחר שלקה בהתקף לב, יוצא מרכבו וניגש אליו אך נותר עומד עם ידיו בכיסים, ולא נוקט בשום פעולה שהיא כדי לעזור.

אא

מאט גירי - פארמדיק שמועסק בבית החולים וולסול בבריטניה, ניצב בראש השערורייה שמתחוללת בימים אלו בבריטניה לאחר שתועד כשהוא עומד עם ידיים בכיסים וצופה בקארל קופ שהתמוטט על הכביש בפתאומיות, לאחר שלקה בהתקף לב. ברגעים כל כך קריטיים, במקום להגיש עזרה ולנקוט בצעד כלשהו שימזער את הנזקים - הפרמדיק פשוט 'התעלם' במופגן מן הנעשה: הוא התקרב אל קופ, התבונן בו במשך דקות ארוכות וגורליות, ולבסוף החליט לסובב את גבו וללכת משם. התנהגותו זו היא שהביאה למותו של קופ, אולם וועדת חקירה מיוחדת שהוקמה החליטה שלא להדיח את גירי מתפקידו, כי אם להמשיך להעסיקו - אך בתנאים מגבילים. 

 

הוועדה קבעה כי במשך שלושה חודשים - גירי לא יוכל לנהוג את האמבולנס לבדו, ובנוסף - יצטרך לעבור מסלול הדרכה אישי מחודש, לרענון הכללים בגינם 'נבחר' להיות נציג להצלת חיים. למשמע ההחלטה, התבטא גירי ואמר כי הוא מתנצל בכנות על מותו של קופ, אבל 'אני הוא זה שגמר עם תיק פלילי, ואני מאמין שאנשים נוספים היו צריכים לקחת אחריות על מעשיהם'. כעת נשאלת השאלה למה התכוון גירי באומרו 'אנשים אחרים', בעוד המצלמה תיעדה רק אותו במקום האירוע (חניון בית החולים)?!

תגיות:מוות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה