חדשות בארץ

חוסל המחבל מהפיגוע בתל אביב

בתום מבצע משטרתי ביישוב ערערה, ובחסדי שמיים, חוסל נשאת מלחם, המחבל אשר ביצע את פיגוע הירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב. ראש הממשלה: "יידע כל מי שבא לרצוח ישראלים שאנו נגיע אליו"

אא

בתום מבצע רחב היקף ומאמצים מודיעיניים וחקירתיים, ובחסדי שמיים, חוסל אתמול (ו') המחבל נשאת מלחם אשר רצח את אלון בקל, שמעון רוימי ואמין שעבאן ז"ל. המחבל חוסל במקום מסתורו ביישוב ערערה שבוואדי ערה, על ידי לוחמי ימ״מ מיומנים בעת שניסה להימלט ולירות לעברם.

מלחם, אשר ביצע את פיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב, הצליח להימלט ליישוב ערערה כבר ביום בו נערך הפיגוע. שם הסתתר בשני מקומות מסתור שונים בסיוע של בני משפחתו, והתנועה האיסלאמית.

עדויות בני משפחתו של מלחם, חיזקו את הערכת כוחות הביטחון כי מלחם מסתתר ביישוב ערערה. לאחר שנבדקו כמה מקומות בהם מלחם היה עשוי להסתת, התקבלה אתמול (ו') הערכת מצב מדויקת.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

כוחות הביטחון סגרו את האזור, ולוחמי הימ"מ ערכו חיפושים בכל הבתים ביישוב. כשמלחם הבין שכוחות הביטחון בדרך אליו, פתח בריצה תוך כדי ירי לעברם, וחוסל באופן מידי.

מפכ"ל משטרת ישראל, רנ"צ רוני אלשיך אשר פיקד על המבצע והיה בחפ"ק, כינס את הלוחמים בשטח והודה להם על העבודה הנחושה, האמיצה והמקצועית, ובירך את מפקד הימ"מ שנכנס לאחרונה לתפקידו על תוצאות המבצע. כמו כן, הודה המפכ״ל לכלל השוטרים בכל מעגלי העשייה והסיוע שהשתתפו במבצע הנרחב במהלך השבוע באזורים שונים בארץ, והביע שוב את תנחומיו למשפחות השכולות ואיחולי החלמה לפצועים. 

לדברי המפכ"ל, המשימה טרם הושלמה: "משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי ימשיכו בנחישות ובשיטתיות לחשיפת כל המעורבים ולמיצוי הדין עימם". הוא הוסיף כי: "על כל מי שמעורב בפעילות טרור באופן זה או אחר לדעת שיש בידנו את האמצעים, הנחישות ואורך הרוח. ידנו תגיע בסופו של דבר לכל אחד ואחד מהמעורבים בטרור".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

עוד שיבח המפכ"ל את השותפות של תושבי המדינה במבצע, בכך שגילו כושר עמידות, אחריות, סולידאריות וערבות הדדית, קשב וערנות ושיתפו פעולה עם המשטרה ועם כוחות הביטחון לאורך כל ימי המבצע.

ממשטרת ישראל נמסר: "אותר ונהרג המפגע שביצע את פיגוע הירי לפני שבוע בתל אביב. בפעילות נחושה ומאומצת של כוחות מיוחדים ממשטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי, תוך ריכוז מאמצים מודיעיניים, חקירתיים ומבצעיים מסביב לשעון, אותר המחבל במבנה בערערה. המחבל יצא מן המבנה, תוך שהוא יורה לעבר הכוחות, ומיד נורה ונהרג. אין נפגעים לכוחותינו".

ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו שיבח את כוחות הביטחון: "בשם כל אזרחי ישראל אני מודה למשטרה, לשב"כ, וליחידת הימ"מ - הם עשו את עבודתם במקצועיות, בשיטתיות, יומם ולילה, התמקדו במשימה והשיגו אותה. יידע כל מי שבא לרצוח ישראלים, שבמוקדם או במאוחר אנחנו נגיע אליו, בתוך גבולות המדינה ומחוץ לגבולות המדינה. אף אחד אינו חסין. אנחנו נגיע למרצחים ואנחנו גם נגיע לכל מי שסייע בידיהם".

 

תגיות:מחבלפיגוע יריפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה