חדשות בארץ

הותר לפרסום: המחבל מתל אביב רצח גם את נהג המונית

היום השישי לחיפושים אחר נשאת מלחם: הערכת המשטרה היא כי המחבל נמלט לשטחי הרשות הפלסטינית

אא

היום השישי לחיפושים אחר המחבל נשאת מלחם, שביצע את פיגוע הירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב: בית משפט השלום בתל אביב נענה לבקשת המשטרה והתיר לפרסם כי במהלך מנוסתו של המחבל, רצח גם את נהג המונית אמין שעבאן.

בערוץ 10 פורסם כי להערכת המשטרה, נשאת מלחם עזב את גבולות ישראל ונמלט לשטחי הרשות הפלסטינית בעזרת עבריינים תושבי המשולש שהכיר בכלא.

סברת המשטרה היא שלאחר ביצוע הפיגוע, עלה מלחם על מונית כשהוא מסתיר את הנשק. בהמשך, כאשר נתקלו במחסום משטרתי, ביקש המחבל מהנהג לסטות מהדרך ולמלט אותו.
על פי ההערכה, בשלב זה שלף המחבל את הנשק וירה בנהג המונית אמין שעבאן  למוות. את גופתו השליך ברחוב יוניצמן, ובהמשך אף נטש את המונית עצמה.

החיפושים נמשכים (צילום: תומר נוברג / פלאש 90)החיפושים נמשכים (צילום: תומר נוברג / פלאש 90)

בערוץ 2 פורסם כי מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך פנה ביום שני לראש אגף החקירות והמודיעין, ניצב מני יצחקי, בבקשה לבדוק אם כלי תקשורת הפרו את צו איסור הפרסום שהוצא בפרשת פיגוע הירי בתל אביב.

כזכור, שעה קלה לפני כניסת השבת אירע פיגוע ירי סמוך לפאב 'הסימטא' ברחוב דיזנגוף בתל אביב. אלון בקל הי"ד (26) ושמעון רוימי הי"ד (30) מאופקים נרצחו, ושבעה נוספים נפצעו.

אביו של מלחם, שזיהה את בנו בתיעוד מצלמות האבטחה ששודרו בכלי התקשורת, דיווח למשטרה כי מדובר בבנו. האב אף קרא לבנו להסגיר את עצמו ובהמשך נעצר בחשד שסייע לבנו.
בתחילה הוטל צו איסור פרסום על פרטי שני המקרים, ועד כה נאסר לפרסם אף את העובדה כי המחבל הוא זה שרצח את נהג המונית. כאמור, אמש הוסר צו איסור פרסום בעניין זה.

תגיות:פיגוע ירימחבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה