חדשות בארץ

הערכת המשטרה: המחבל נמלט לצפון

הערכות המודיעין במשטרה משערות כי המחבל מפיגוע בת"א נמלט לצפון או לאזור יהודה ושומרון. במקביל האריך בית המשפט את מעצרם של בני משפחתו של המחבל בחשד לסיוע ברצח

אא

גורמים במשטרת ישראל מוסרים כי הערכות המודיעין מעריכות כי ייתכן והמחבל, נשאת מלחם אשר ביצע את פיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב, הצליח לברוח צפונה. הערכה נוספת במשטרה כי ייתכן והמחבל הצליח לברוח לאזור יהודה ושומרון.

במשטרה חושדים כי משפחתו של נשאת סייעה לו להימלט, וערכה סדרת מעצרים במשפחתו. לאחר ששני אחיו של מלחם נעצרו, נעצר גם אביו מוחמד מלחם בחשד לסיוע ברצח. בנוסף נעצרו שני בני דודיו, וחבר של המחבל בחשד לסיוע ברצח. אמו של המחבל עוכבה אף היא לחקירה, ושוחררה בסיומה.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

למרות בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בשישה ימים, הורה היום (ד') בית משפט 'השלום' בחיפה לשחרר את אחיו של המחבל, ג'ודאת מלחם. במקביל, האריך בית המשפט את מעצרו של אביו מוחמד מלחם ביומיים בלבד, למרות בקשת המשטרה להארכת מעצר של 12 ימים.

במטרה לסייע למשטרה לתפוס את המחבל, הודיע יו"ר ועד סוחרי העיר העתיקה בירושלים, מאזן קאק כי יינתן פרס כספי בסך 40 אלף שקל למי שייתן מידע שיוביל לתפיסתו של המחבל.

תגיות:פיגוע יריפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה