חדשות בעולם

נס כפול ברוסיה: השיכור המת שב לחיים בחדר המתים

בחור צעיר השתכר במסיבה עד שהוכרז כמת. אלא שבחדר המתים הוא התעורר פתאום, נגע בגפיים הקרות ונבהל. איך זה יכול להיות שהדלת הייתה פתוחה, ומי מצא אותו לבסוף – צועד בגילופין בסמטאות העיר? התשובות בכתבה שלפניכם

אא

הכל התחיל בחגיגת 'וודקה' עם חברים, בעיירה מרוחקת במזרח רוסיה. בחור צעיר השתכר כלוט, ונפל שדוד על אחת הספות במקום. כשהניסיון להעיר אותו כשל, וגופו שכב ללא ניע – נבהלו חבריו והזמינו אמבולנס למקום.

הפרמדיקים ביצעו סדרת בדיקות, ולאחריה נאלצו לקבוע את מותו של הבחור (!) והסיעו אותו לבית החולים - שם הוכנס לחדר המתים. המקרה דווח לתקשורת המקומית, ו'הסתיים' כעוד פרשה עצובה ומיותרת של הוללות חסרת גבולות.

אלא שבינתיים בחדר המתים, התרחש דבר מופלא. מיודענו התעורר, וניסה להבין היכן הוא נמצא, אך ללא הצלחה. "המוח שלו היה מעורפל כתוצאה מהשפעת האלכוהול", אמר דובר המשטרה – אלכסיי סטוייב. חדר המתים היה חשוך וקר מאוד. הבחור ירד מהמיטה לאט, והחל למשש את קירות החדר והחפצים שהיו בו. תוך כדי מישוש נתקל ב'גפיים קרים לחלוטין' של מישהו, וצווחת אימה נמלטה מגרונו.

לאחר שדידה בקושי אל הדלת, התחוור כי היא פתוחה לרווחה – דבר שמאוחר יותר התגלה כנס בפני עצמו, שכן למרות שאין להם לאן לברוח, הנוהל בבית החולים הוא לנעול את חדר המתים בתום יום עבודה.

המשטרה מצאה את הבחור מסתובב באחת הסמטאות המרוחקות צועד לגילופין כשהוא המום ומדבר לעצמו. הוא נלקח לחקירה, אך לא כל כך זכר מה אירע עמו. מתוך שברי המילים שהוציא מפיו, הצליחו השוטרים לברר את הסוגיה עד תומה ושחררו אותו לדרכו.

ולאן שב מיודענו? ניחשתם נכון. למסיבה, שנמשכה עד אור הבוקר. "לקח לחברים שלו זמן לעכל שמי שעומד מולם הוא לא אחר מאשר אותו אדם ששעות ספורות קודם לכן, הוכרז כמת", אמר אחד השוטרים. "הבחור הבטיח שיישמר לנפשו ולא ייגע יותר במשקאות, ואילו חבריו הבטיחו לשמור עליו ועל עצמם ואמרו שזה היה בשבילם שיעור מאלף לחיים, על כך ששום דבר לא מובן מאליו. לפני שעזבנו שמענו אותם שרים, רוקדים ומודים על הנס של 'החבר שנולד מחדש'".

תגיות:רוסיהמוות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה