חדשות בארץ

סוכל פיגוע דקירה בירושלים

מחבל ניסה לדקור שוטרים בשדרות בר לב בירושלים; המחבל נעצר

אא

מחבל ערבי בן 16 מצפון ירושלים הגיע היום (ב') לשדרות בר לב בירושלים על מנת לבצע פיגוע דקירה במקום נגד יהודים. שוטרים המוצבים במקום הבחינו במחבל שעורר את חשדם. השוטרים ביקשו מהמחבל להזדהות, ובתגובה הוא שלף סכין וניסה לדקור את השוטרים. השוטרים ירו ברגלו של המחבל, אך הוא ניסה להימלט כשהסכין בידו. לאחר מרדף אחר המחבל שכלל ירי נוסף לעבר רגליו, המחבל נעצר.

במהלך האירוע נפצעה באורח קל נערה בת 15, ככל הנראה מרסיסי הירי נגד המחבל. אדם נוסף מוגדר כנפגע חרדה. כוחות ההצלה העניקו לנפגעים טיפול רפואי, והם פונו לביה"ח 'הדסה הר הצופים'.

מדוברות מגן דוד אדום נמסר: "התקבל דיווח במוקד מד"א מרחב ירושלים על ניסיון דקירה בשדרות חיים בר לב פינת נעמי קיס בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח 'הדסה הר הצופים' נערה שנפצעה קל ברגלה, וגבר כבן 29 שמוגדר כנפגע חרדה".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

מדוברות משטרת ישראל נמסר: "במסגרת ההיערכות המבצעית בבירה הבחינו שוטרים המוצבים בשדרות בר לב בצעיר שעורר את חשדם. כאשר השוטרים ניגשו לבדוק את החשוד וביקשו ממנו להזדהות, שלף החשוד סכין וניסה לדקור את השוטרים".

"אחד השוטרים הצליח להדוף אותו ולהסיט את הסכין, שוטר נוסף שלף את נשקו וביצע ירי לעבר פלג גופו התחתון ופגע ברגלו של המחבל. על אף הפגיעה, המחבל החל להימלט בריצה כשהסכין בידו. השוטרים ביצעו מרדף רגלי אחריו, במהלכו בוצע ירי נוסף לעבר רגליו. המחבל, בן 16 מצפון ירושלים, נעצר. מזירת האירוע פונו צעירה שנפגעה קלות ברגלה ונפגעת חרדה".

מפקד מרחב ציון, תנ"צ אפי חביביאן אמר: "הערנות והדריכות של השוטרים הביאה לבדיקתו של המחבל לפני שהצליח לבצע את זממו. התגובה המהירה, הנחושה והמקצועית שלהם מנעה פגיעה בחיי חפים מפשע. משטרת ישראל ממשיכה בהיערכות המבצעית למען ביטחון הציבור. השוטרים הפרוסים בשטח פועלים במסירות רבה, ונחושים להגיב במהירות לכל אירוע".

תגיות:ניסיון פיגועפיגוע דקירהפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה