חדשות בעולם

דונלד טראמפ מככב בקמפיין של אל קאעידה

ארגון סומלי המסונף לאל קאעידה הפיץ ברשת סרט תעמולה הכולל התבטאות של טרמאפ על הצורך לאסור כניסת מוסלמים לארצות הברית

אא

דונלד טראמפ, המועמד המוביל בפריימריז הרפובליקני לבחירת מועמד לנשיאות, מככב בסרט תעמולה חדש שהפיץ ברשת ארגון טרור סומאלי המסונף לאל קאעידה.

בסרט בן 50 הדקות שהפיץ הארגון, נכללת בין השאר הסרטה של ההתבטאות המפורסמת של דונלד טראמפ מלפני כחודש, לפיה יש לאסור באופן גורף כניסת מוסלמים לארצות הברית. טראמפ אמר את הדברים בעקבות הטבח שביצע זוג מהגרים מוסלמים בעיר סן ברנרדינו שבקליפורניה. אנשיו הבהירו שבכלל האיסור שהוא היה רוצה להטיל כלולים פליטים, מהגרים ותיירים.

דונלד טראמפ (צילום: shutterstock)דונלד טראמפ (צילום: shutterstock)

ההתבטאות גררה גינויים מקיר לקיר בארצות הברית ובעולם, והמועמדת הדמוקרטית המובילה הילרי קלינטון אף טענה בעימות הדמוקרטי האחרון כי דבריו של טראמפ הם נשק בידי ארגוני הטרור, שמשתמשים בהם כדי לעודד מוסלמים צעירים מרחבי העולם להתגייס לשורותיהם. טראמפ השיב מלחמה וטען שקלינטון משקרת וכי דבריו לא משמשים למטרות תעמולה של ארגוני טרור. הסרט שהופץ ביום שישי האחרון, עם זאת, מוכיח אחרת.

בריאיון  לרשת CBS  אתמול, טראמפ סרב לחזור בו מדבריו או לקחת אחריות על השימוש שעשה בהם אל קאעידה. "מה אני יכול לעשות? אני צריך לומר מה שאני צריך לומר. והם השתמשו גם באנשים אחרים בעבר".

תגיות:אל קאעידהארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה