חדשות בארץ

לאחר כחודש: נמצא הנחש המסוכן שברח מכלוב בדרום

לאחר כחודש נמצא הנחש המסוכן שברח מכלוב בחוות כושי רימון בכביש הערבה; הנחש נמצא מת בסמוך לכלוב ממנו ברח, וככל הנראה מת מחמת הקור

אא

לפני כחודש דווח על נחש ענק ומסוכן שנמלט מכלוב בחוות כושי רימון בכביש הערבה. מדובר בנחש באורך של שישה מטרים מסוג פיתון בורמזי. הנחש האמור יכול לבלוע בקלות בני אדם שמשקלם עד 50 קילוגרם. שיטת ההריגה של הנחש אינה ריצה אחר הקורבן, אלא הוא נופל עליו מעץ ומסוגל לשבור לו את העצמות ואת עמוד השדרה, ואז כשאין אפשרות להימלט הוא חונק את הקורבן.

על פי הנחיית מפקד מרחב אילת, נצ"מ קובי כהן נסגרה חוות כושי רימון למשך חמישה ימים. במהלך חמשת הימים הללו נערכו באזור החווה חיפושים נרחבים אחר הנחש המסוכן, על ידי לוכדי נחשים וגששים מומחים. לאחר שהנחש לא נמצא הוערך כי ככל הנראה נגנב, וחוות כושי רימון נפתחה מחדש.

(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

הנחש המסוכן נמצא היום (ב') מת, כ-20 מטרים בלבד מהכלוב ממנו ברח. לפי ההערכה הנחש מת רק לפני יומיים-שלושה בעקבות הקור הגדול בדרום, ובמהלך החודש האחרון בו הוא נעלם נשקפה סכנת חיים לנמצאים בחווה.

עובד החווה שמצא במקרה את הנחש, צוף מארי סיפר: "מצאנו את הנחש מתחת לאחד הקרוונים בהם דרים עובדי החווה, בסמוך לכלוב ממנו הנחש ברח. ראינו את הראש שלו מבצבץ, ושלפנו אותו החוצה. ההערכה כי הוא הסתתר שם במהלך החודש האחרון, אבל הוא מת כתוצאה מהקור העז ששרר לאחרונה בערבה".

מארי סיפר כי הם מצאו את הנחש במקרה, וכי חשבו שהוא נגנב: "הפסקנו את החיפושים אחריו מפני שהיינו בטוחים שהנחש נגנב בגלל שוויו היקר, שעומד על כ-25 אלף שקלים. כנראה שלא חיפשנו מספיק טוב".

תגיות:נחשתעלומה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה