סמארטפונים ואינטרנט

אין לכם זמן לכלום? כך תתנתקו בקלות מפייסבוק, ווטסאפ וטוויטר

עסוקים ומרגישים שאין לכם זמן לכלום? קבלו מדריך להתנתקות מהירה מכל הרשתות החברתיות. לא לאמיצים בלבד

אא

עם יד על הלב: כמה זמן מתבזבז אצלכם בשיטוט בדפי פייסבוק של חברים, מעקב אחר תמונות מחתונות או ויכוחים אינסופיים בקבוצות סגורות? (לא) לאמיצים בלבד – כך תתנתקו מהרשתות החברתיות

כך תתנתקו מ-Facebook:

כדי למחוק לאלתר את חשבון הפייסבוק שלכם, בחרו באופצייתDelete My Account" " בחשבון שלכם. לאחר מכן מלאו את הסיסמה שלכם ובחרו בתמונות הנכונות לפי ההנחיות שתקבלו, שמטרתן לוודא שאכן אתם, ולא רובוט, מעוניינים למחוק את החשבון. בחרו במבחן מבוסס טקסט או אודיו ואשרו את המחיקה. לאחר שלושה חודשים ייעלם התוכן שלכם כליל משרתי הרשת החברתית.

אם תרצו להוריד את הפרופיל מפייסבוק, אך לא למחוק אותו לגמרי, לחצו על המשולש ההפוך הקטן בצד ימין של סרגל האתר ובחרו בתפריט בSettings-. בעמודה השמאלית בחרו באפשרות השנייה מלמעלה, Security  ולחצו על השורה התחתונה - Deactivate Your Account - ומלאו את הסיסמה. האתר ישאל לסיבת העזיבה, ויאפשר לכם גם להפסיק לקבל עדכונים במייל.

כך תתנתקו מווטסאפ, או לפחות תשתיקו קבוצות:

כדי להשתיק קבוצה ספציפית, היכנסו אל הקבוצה שברצונכם להשתיק ולחצו על לחצן תפריט ואז על "השתק". לאחר מכן יש לבחור טווח זמן. במידה ותרצו להשתיק את כל הקבוצות, לחצו על תפריט "הגדרות", "התראות", ותחת "התראות קבוצה" לחצו על "צליל התראה". בחרו באופציית "שקט" וכבו את הרטט. באפשרות "התראת חלון קופץ" לחצו על "ללא חלון קופץ".

אם אתם אמיצים לגמרי, תוכלו כמובן למחוק לגמרי את חשבונכם מתוך התפריט הראשי ("חשבון", ואז "מחק את החשבון שלי"), ואז את האפליקציה עצמה. במידה ולא תמחקו את חשבונכם לפני מחיקת האפליקציה, שמכם ותמונתכם עדיין תופיע בחיפוש שיבצעו חברים ברשימת אנשי הקשר שלהם.

 

כך תתנתקו מ-Twitter :

כדי לסגור את חשבון הטוויטר שלכם, היכנסו לאתר מדפדפן במחשב (לא מסמארטפון או מטאבלט), לחצו על תמונת הפרופיל בפינה הימנית העליונה ובחרו בSettings . לאחר מכן לחצו על הקישור  Deactivate my account האתר ישאל אם אכן ברצונכם להפסיק לצייץ, אשרו לו שאכן כך, והזינו את הסיסמה להשלמת הפעולה.

במידה ותתחרטו, יעמדו לרשותם 30 ימים להפעיל מחדש את החשבון, באמצעות התחברות פשוטה. לבעלי חשבון מאומת ניתנת שנה שלמה. במידה ולא תתחברו מחדש אחרי חודש, הנוכחות שלכם ברשת המיקרו-בלוגינג הפופולרית תימחק סופית.

תגיות:פייסבוקאינטרנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה