מעניין

צפו: הקץ לפקקים? המכונית המעופפת יוצאת לדרך

חברת מכוניות מעופפות אמריקנית, קיבלה את אישור מנהל התעופה להתחיל בסדרת ניסויים של המכונית המעופפת הראשונה. מה התחושות, תוך כמה שנים היא צפויה לעלות על הכביש, וכמה זה יעלה? הכל בכתבה שלפניכם

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

ארה"ב: חברת מכוניות מעופפות קיבלה השבוע אישור ממנהל התעופה הפדרלי (FAA), להתחיל בסדרת ניסויים להטיס את אב הטיפוס של מכונית מדגם TF-X, שככל הנראה תתחיל כבר בחודשים הקרובים.  מזה כעשור עובדת החברה, המכונה טרפוגיה - על פיתוח המכונית הגדולה 'בעלת הכנפיים', ולדבריו של המנכ"ל זו הולכת להיות אחת החוויות היותר מסעירות שיש. "אנחנו צופים שהיא תחולל מהפכה של ממש באופן שבו אנשים מתניידים היום ממקום למקום", אמר דובר החברה, דוקץ'. הוא הסביר כי הנהגים יעברו הכשרה שתאפשר להם להטיס את המכונית בתקופה קצרה, הרבה יותר מאורך הזמן שנדרש לטייס ממוצע להטיס מטוס. 

על השאלה האם לצורך הטסת המכונית יידרש מסלול המראה מיוחד, השיב דוקץ' כי 'ממש לא', והוסיף שהמכונית המעופפת תגיע למהירות 322 קמ"ש, אך לפני המראה ונחיתה - תנוע על כביש רגיל לחלוטין. נציגי החברה הוסיפו כי ישנה התרגשות מאוד גדולה מתחילת הניסויים, שכן מדובר בתוכנית שהושקעו בה מירב המשאבים, וזוהי התקדמות אדירה לקראת היעד הסופי - שיווק המכונית בשוק העולמי. אז מתי זה יקרה, וכמה זה יעלה? אם הכל יילך כשורה, ההערכה היא שתוך שמונה עד 12 שנים כבר נזכה לחזות בהמצאה היוקרתית (שתעלה לא פחות מאשר מחיר מכונית ספורט) - במו עינינו.

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה