חדשות בארץ

נסראללה בנאום תוקפני: "ננקום בזמן הנכון"

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה התייחס בנאום טלוויזיוני לחיסולו של סמיר קונטאר: "האויב הציוני ביצע את החיסול הזה. אנחנו נגיב במקום ובזמן שנראה לנכון"

אא

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה נאש אמש (ב') נאום טלוויזיוני מיוחד, המתייחס לחיסולו של המחבל סמיר קונטאר. "אין ספק שהאויב הציוני ביצע את החיסול הזה. אנחנו נגיב במקום ובזמן שנראה לנכון". אמר נסראללה.

לדבריו, "אין ספק שהאויב הישראלי ביצע את החיסול הזה. זה לא אירוע שיש לחקור מי עומד מאחוריו. ישראל שיגרה טילים ישירות למבנה מגורים שבו שהו האח סמיר קונטאר ואחרים. המבנה נפגע וקונטאר מת עם פעילים נוספים".

נסראללה (צילום: פלאש 90)נסראללה (צילום: פלאש 90)

לדברי מזכ"ל חיזבאללה, "קונטאר היה מוכן לפגוע בישראל בכל מקום. הוא אהב את פלסטין והקדיש את כל חייו למען העם הפלסטיני, האסירים וההתנגדות הפלסטינית".

כאמור, נסראללה שיגר איום ישיר כלפי ישראל ואמר כי "אנו נגיב במקום ובזמן שנראה לנכון. הלילה אני אומר לאויב, השהיד סמיר קונטאר אחד מאיתנו ומפקד שלנו, זוהי זכותנו על חיסולו במקום, בזמן ובדרך שנראה לנכון. אנחנו בחיזבאללה נממש את הזכות הזאת".

מוקדם יותר נקבר קונטאר לאחר מסע הלוויה בביירות, לבנון. אל הלווייתו של קונטאר, שחוסל לפני למעלה מיממה בהפצצת בניין המיוחסת לישראל, הגיעו מאות אישי ציבור מלבנון ופעילי חיזבאללה.

תגיות:חסן נסראללהטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה