חדשות בעולם

שר ההגנה האמריקני השתמש במייל האישי שלו לענייני עבודה

העיתון האמריקני 'ניו יורק טיימס' חשף כי שר ההגנה האמריקני עשה שימוש במייל האישי שלו לצורכי עבודה. דובר שר ההגנה מסר בתגובה: "השר הבין כי זו היתה טעות"

אא

העיתון האמריקני 'ניו יורק טיימס' חשף היום (ה') כי שר ההגנה האמריקני, אשטון קרטר עשה שימוש בחשבון הדואר אלקטרוני הפרטי שלו לצרכי עבודתו במהלך חודשיו הראשונים בתפקידו בפנטגון.

עוד פורסם כי בידי העיתון 72 מיילים הנוגעים למשרד ההגנה האמריקני, שנשלחו והתקבלו מחשבון הדוא"ל הפרטי של שר ההגנה. בין היתר ציינו בעיתון כי בין המיילים היו נאומים של השר, פרטים על פגישותיו, הופעות בתקשורת, התכתבויות של השר עם ראש לשכתו דאז, דובר הצבא האמריקני אריק פאנינג, ואפילו מייל שבו סיפר קרטר כי זרק בטעות כרטיסיה שנועדה להשמדת מידע סודי ביותר לגריסה רגילה.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

דוברו של שר ההגנה האמריקני, פיטר קוק התראיין ל'ניו יורק טיימס' ומסר התייחסות לדברים. קוק מסר כי שר ההגנה חדל להשתמש בחשבון המייל הפרטי שלו לצורכי עבודה, וכי הוא הבין שזו היתה טעות. במהלך הראיון סירב קוק להתייחס לשאלה האם המעשים הפרו את כללי ביטחון המידע של הפנטגון.

דוברות שר ההגנה האמריקני פרסמה הצהרה לתקשורת שבה נמסר בתגובה: "לאחר שנבחנו נהלי שליחת המיילים בתחילת השנה, שר ההגנה קרטר הבין כי השימוש הקודם והזמני שלו במייל הפרטי לענייני עבודה, אפילו לצורך ענייני מנהל שגרתיים היה טעות".

תגיות:משרד ההגנה האמריקניארה"באמריקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה