חדשות בארץ

ראש הממשלה חתם הבוקר על מתווה הגז

ראש הממשלה בנימין נתניהו חתם היום (ה') על מתווה הגז. לדבריו: "הגז הזה ניתן לנו כמתנה מהקב"ה"

אא

היום (ה') חתם ראש הממשלה בנימין נתניהו על מתווה הגז. בעת החתימה אמר כי: "אין שום סיכוי לפתח את שדות הגז הנוספים בלי מתווה הגז, זהו הסיכוי היחיד". נתניהו המשיך ואמר: "הגז הזה ניתן לנו כמתנה מהקב"ה. הוא הופך אותנו בפוטנציה - אם לא למעצמת אנרגיה אז בוודאי לכוח בינלאומי חשוב. המתווה הזה חשוב לכלכלה שלנו משום שזה נותן לנו מקור אנרגיה זול יחסית, וגם נותן לנו יכולת לפתח הכנסות גדולות מאוד. זה גם חשוב ליחסי החוץ. מדינות רבות מתעניינות בזה. לא רק יוון וקפריסין שאת ראשיהן אני הולך לפגוש בעוד שבועות אחדים. ירדן, וכמובן גם הרשות הפלסטינית, מעוניינת בזה. מי שעוד מעוניינות ואנחנו דנים איתן אלה טורקיה ומצרים".

נתניהו הודיע שקיבל את חוות הדעת של ועדת הכלכלה המתנגדת למתווה ואמר: "לצערי זה הפך לדיון פוליטי ופופוליסטי... המתווה חיוני לביטחון שלנו".

ממטה מאבק הגז נמסר בתגובה לחתימה על המתווה: "יום עקיפת הממונה על ההגבלים ייזכר לדיראון כיום שבו ראש הממשלה ושר הכלכלה נתניהו מרוקן באופן בוטה את החוק. בצעד זה הוא משחרר את טייקוני מונופול הגז מהחובה לעמוד לדין על העבירה שביצעו על חוק ההגבלים העסקיים. המאבק יימשך בכל החזיתות ביתר שאת: משפטית, ציבורית וברחובות". נראה כי הארגונים החברתיים המתנגדים למתווה הגז יפנו כעת בעתירות לבג"ץ. 

תגיות:מתווה הגז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה