חדשות בעולם

לוס אנג'לס: הלימודים בוטלו עקב איום על פצצה

בתי הספר והגנים בלוס אנג'לס נסגרו לאחר שהרשויות קיבלו מייל מאיים שהודיע על כוונה לפוצץ מוסדות חינוך. מפקח בתי הספר: "אנו לא מוכנים לסכן חיי תלמידים"

אא

אגף החינוך בלוס אנג'לס הודיע היום (ג') כי בהוראת המשטרה הוחלט על סגירת כל בתי הספר והגנים בעיר, בשל מייל מאיים שנשלח למשטרת לוס אנג'לס והודיע על כוונה לבצע פיגועי טרור במוסדות החינוך. בעקבות האיום, 640 אלף תלמידים נשארו בביתם.

ראש אגף החינוך בלוס אנג'לס, סטיב זימר הודיע לכל ההורים בעיר להימנע מלשלוח את ילדיהם למוסדות החינוך, ודרש מכל ההורים שכבר שלחו את הילדים, שיגיעו ויחזירו אותם לביתם. זימר אמר: "אנו זקוקים לעזרה של כל תושבי לוס אנג'לס".

המפקח על בתי הספר בלוס אנג'לס, רמון קרוטינז אמר כי רשויות החינוך בעיר לא מוכנות לסכן את חיי התלמידים: "מי יקח אחריות על דבר כזה? אנו לא מוכנים לסכן את חיי התלמידים. התקבל איום על פצצה באחד מבתי הספר בעיר, ואנו פועלים בהתאם לנהלים המוגדרים ברשויות הביטחון".

(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

משטרת לוס אנג'לס מסרה: "כוחות הביטחון בלוס אנג'לס קיבלו דואר אלקטרוני שהודיע על כוונה לפוצץ בתי ספר בעיר, ולפגוע בתלמידים. אנו עורכים סריקות וחיפושים בכל בתי הספר בעיר, ולשכת החקירות הפדרלית (ה-FBI) פועלת לאתר את המיקום ממנו נשלח המייל המאיים".

סגן מפקד משטרת לוס אנג'לס, ג'ורג' וייאגס אמר: "אנחנו מנתחים מידע הקשור לאיום המדובר. אנו לוקחים כל איום ברצינות כדי להבטיח את ביטחון הציבור, במיוחד כשמדובר בילדינו".

ג'ין, אם שהגיעה לקחת את בתה מביה"ס אמרה: "זה מראה לא שגרתי לראות את כל ההסעות מחזירות את הילדים הביתה בבוקר".

תגיות:לוס אנג'לסטרורארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה