חדשות יהדות

חודש לאחר שנפצע קשה בפיגוע: רועי קאפח התארס

רועי קאפח, שנפצע באורח קשה בפיגוע הדריסה בצומת תפוח לפני כחודש, שוחרר מביה"ח לכמה שעות כדי להודיע למשפחתו כי החליט להתארס. רועי אמר: "המחבלים באו לעצור את חיינו, אנו נמשיך לבנות אותם"

אא

רועי קאפח בן 23 מטלמון, תלמיד ישיבת אלון מורה, שנפצע באורח קשה בפיגוע הדריסה בצומת תפוח לפני כחודש, שוחרר לכמה שעות מביה"ח תל השומר, בו הוא מאושפז, כדי להודיע למשפחתו על החלטתו להתארס עם המשודכת שלו.

רועי סיפר בהתרגשות: "אני ותהילה החלטנו שאנו רוצים להינשא זה לזו ולהקים בית משותף. אתמול השתחררתי לכמה שעות מביה"ח, והלכתי לבית המשפחה, שם הודענו לכולם שאנו מתארסים. המשפחה לא ידעה על כך כלום, ולכן כולם נורא שמחו והתרגשו. רוב היום אני שוהה במיטה ובקושי הולך על רגל אחת. כעת אני מתחיל שיקום אורתופדי אינטנסיבי. כשאחזור לתפקד וללכת באופן עצמאי, נקבע תאריך לחתונה. מה שבטוח זה שעד החתונה זה יעבור".

הידברות מאחלת מזל טוב ורפואה שלמההידברות מאחלת מזל טוב ורפואה שלמה

עוד אמר כי החליט להתארס דווקא על אף מצבו: "אני סובל עדיין מכאבים, אבל זה לא מנע מאתנו לנסוע לביתה של תהילה, ביישוב חשמונאים. אני רוצה לאחל לכל הפצועים, לדוד ולעמנואל, החלמה מהירה ושירגישו טוב".

רועי הוסיף והודה על הנס שקרה לו: "זו שמחה גדולה, אני מודה בכל רגע לריבונו של עולם. בעזרת השם אני עוד ארוץ על גבעות ישראל. המחבלים באו להרוס ולעצור את החיים שלנו, אבל אנו ממשיכים לבנות אותם".

תגיות:אירוסיןפיגוענפצע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה