פעילות הידברות

מאירות בהיכל: ערב מדהים של אחדות, חיזוק ותפילת נשים

באירוע חסר התקדים שהתקיים בחולון השתתפו 5,000 נשים. הערב, שהתקיים בסימן אחדות ו'בזכות נשים צדקניות', כלל הרצאות מרגשות, פאנל תקדימי של שלוש כוכבות ששבו אל היהדות, ומופעים מוזיקליים מיוחדים

אא

דבר כזה עוד לא היה: ביום שני האחרון התקיים כמתוכן ערב הנשים הענק 'לגעת באורות' בהיכל התרבות בחולון. באירוע השתתפו 5,000 נשים.

באירוע נשאו דברים הרב זמיר כהן, הרב יצחק פנגר, והרב יצחק בצרי. כמו כן דיברה הרבנית ימימה מזרחי. במוקד הדברים עמדו חשיבות האחדות ומצוות 'ואהבת לרעך כמוך', כוחן של נשים להביא את הגאולה, ועוצמתה של תפילת נשים.

הרב זמיר כהן חשף בדבריו שני מיזמים חדשים של הידברות: 'צופיה' - המסך הכשר שיאפשר למחזיקים אותו לצפות אך ורק בערוצים יהודים כשרים למהדרין, ואתר האינטרנט בשפה האנגלית שיסייע לקרב ליהדות יהודים מהתפוצות.

הרבנית ימימה מזרחי, שסחפה את קהל הנשים, קראה בדבריה "להסיר את כל המחיצות בינינו, כולנו נשים שרוצות להיות מאושרות ויכולות להביא את הגאולה".

מעמד מרגש במיוחד התקיים כאשר אהובת הקהל, ענת בן ארי, ערכה הפרשת חלה המונית, בדרכה המקסימה והייחודית כתמיד.

לאחר ההרצאות התקיים פאנל תקדימי ומרגש: 'מסע בין כוכבות'. משתתפות הפאנל, עדן הראל, דין דין אביב ואיה קרמרמן, סיפרו על המסע שלהן מעולם הזוהר אל עולם היהדות והקדושה. הן שיתפו את קהל הצופים בסיפורים ואנקדוטות מתחזקות מסיפורי התשובה שלהן, ובכך גרמו לקידוש ה' גדול.

בערב הופיע הזמר המוכשר יונתן רזאל, וכן הזמרת אהובת הקהל חדווה לוי, שביצעה דואט מיוחד ותקדימי עם אתי אנקרי - 'ניצחתי ואנצח'.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגיות:כנס נשיםהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה