חדשות בארץ

לאחר שקיבל חייו במתנה: נאור בן ה-13 ידליק נר שמיני

הערב יתקיים ברחבת הכותל המערבי טקס הדלקת נר שמיני של חנוכה, בו ישתתף גם נאור שלו, בן ה-13 שנלחם על חייו לאחר שנדקר בפיגוע דקירה בפסגת זאב, וקיבל את חייו במתנה. בסוף השבוע, הוא אף צפוי לחגוג את בר המצווה שלו

אא

הנער שניצל בנס, ידליק נר שמיני בחג הניסים: הערב צפוי נאור שליו, הנער בן ה-13 שנפצע אנושות בפיגוע הדקירה בפסגת זאב, להדליק נר שמיני של חנוכה, בטקס חגיגי שיערך ברחבת הכותל המערבי בירושלים.

בטקס, צפויים להשתתף גם הראשון לציון - הרב הראשי יצחק יוסף, רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים - הרב שמואל רבינוביץ', מפכ"ל המשטרה הנכנס - רב ניצב רוני אלשיך, מפקד המחוז - ניצב צ'יקו אדרי, שוטרי העיר העתיקה ועוד.

נתניהו בהדלקת נר ראשון (צילום: קובי גדעון / GPO)נתניהו בהדלקת נר ראשון (צילום: קובי גדעון / GPO)

כזכור, נאור שליו בן ה-13 נפצע אנושות בפיגוע דקירה שאירע בפסגת זאב לפני כחודשיים, שאירע בידי שני בני דודים בני מיעוטים, בני 13 ו-15. כתוצאה מהדקירה, הובהל הצעיר לבית החולים כשמצבו קריטי והוא נלחם על חייו. רבים אף נקראו להתפלל לרפואתו, ובסופו של דבר, באורח ניסי לחלוטין, יצא מכלל סכנה ושוחרר מבית החולים, כשרופאיו המשתאים אף התבטאו וטענו אז כי "נאור חזר מהמתים".

הערב, יגיע נאור לרחבת הכותל כדי להודות על הנס לו זכה, כשקיבל את חייו במתנה. כמו כן, ביום חמישי הקרוב, צפוי שליו לחגוג את טקס בר המצווה שלו ברחבת הכותל, בשעה 11:00, עת היכנסו לעול תורה ומצוות.

תגיות:פסגת זאבירושליםטרורפיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה